دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرکز لیپوماتیک

بهترین مرکز لیپوماتیک: برای داشتن یک اندامی خوش فرم و متناسب انجام دادن لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک ، روشی ایده آل به شمار می آید که فرآیندی سریع برای برداشتن چربی هایی است که قبلا قادر به حذف و یا از بین بردن آن نبودیم.

جراحی لیپوماتیک در  مراکز لیپوماتیک در تهران  زیر نظر بهترین متخصصین انجام می شود.

 

 

 

 

Lipomatological Center

 

 

 

 

روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک  مناسب حذف چربی های تجمع یافته در پهلو، ران، شکم و کفل می باشد.

باید ذکر کرد که روش لیپوساکشن و روش لیپولیزر قبل از روش لیپوماتیک وجود داشته، و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گرفته است. روش های ذکر شده حالت های تهاجمی تری نسبت به لیپوماتیک دارد.

 

جراحی با روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک  بی خطر و در دنیا یک روش ایمن برای لاغری و تخلیه چربی ها به حساب می آید. این پروسه در یک جلسه نتایج ایده آل و مطلوبی برای فرد به همراه دارد.

در روش لیپوماتیک چربی ها سوزانده نمی شود. زیرا دستگاه مانع از سوخته شدن چربی می شود و در واقع بافت ها چربی های اضافی زیر پوست گرفته می شود، سپس بنا به خواست فرد به دیگر نواحی بدن تزریق می شود.

این روش مناسب افرادی است که شکم و پهلوی اضافی و باسنی کوچک دارند. با تزریق چربی های گرفته شده از شکم یا پهلو، متخصص با تجربه اقدام به تزریق مجدد چربی به باسن یا قسمت هایی که چربی کمتری دارد، به منظور فرم دهی و برجسته سازی آن ناحیه می نمایند.

 یکی از مزایای خوب روش لیپوماتیک در  مرکز لیپوماتیک  در این می باشد که همان چربی را به بدن فرد تزریق می کنند یعنی از بافت ها و چربی های اضافه ای بدنش گرفته، وسپس به ناحیه دلخواه او تزریق می شود.

 

تعریف دستگاه لیپوماتیک در مراکز لیپوماتیک در تهران:

دستگاه لیپوماتیک از کمپرسوری تشکیل شده است، که این کمپرسوربا یک وسیله بنام کانولا، هوای فشرده را منتقل می کنند. این دستگاه پیاپی ارتعاشات ایجاد می نماید و با حرکت سریع منجر به شکست سلول های چربی در زیر پوست و تخلیه آن می کند.

جراح کانولا را با یک سوراخ ۳ میلی متری وارد بافت های زیر پوست می نماید، سپس  امواج اینفراسونیک  را ایجاد می کند و شروع به تخریب و شکستن چربی های اضافی زیر پوست می نماید.

 بعد از اینکه چربی شکسته شده، آن را با لیپوماتیک خارج می کند و بنابه خواست فرد به دیگر نواحی بدن تزریق می شود.

چنانچه فرد مایل به تزریق آن نباشد، چربی را می سوزاندن و ازبین می برند. این روش هیچ گونه آسیبی به بافت و عضلات عروقی و هم چنین به اعصاب وارد نمی کند .

 این روش که با بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی بنابه در خواست فرد صورت می گیرد، باعث می شود که بیمار هیچ گونه درد و زخمی را در حین عمل احساس نکند.

 

 

 

Lipomatological Center

 

 

 

 

بعد از شل شدن چربی (امولسیفیه کردن) چربی را از بدن خارج می کنند و آن را در دیگر قسمت های خواسته شده تزریق می نمایند.

این دستگاه به وسیله باد و ارتعاشات بسیار تند، چربی را ریز می کند و سپس خارج می نماید. در این روش چربی ها به صورت صحیح و سالم از بدن خارج می کنند و در سایر نواحی بدن تزریق می نمایند.

در این روش فرد علاوه بر داشتن شکم و پهلویی صاف و زیبا ، به سینه ای خوش فرم و برجسته دست می یابد. این پروسه هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد و می توان بعد از انتقال چربی مجددا آن را به بدن تزریق نمود.

روش لیپوماتیک را می توان هم زمان با لیفتینگ به کاربرد که روشی با موفقیت بسیار بالا می باشد. این فرآیند باعث رضایتمندی فرد بعد از جراحی می شود.

انجام لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک ، هیچ گونه سوختگی یا آثار ناصافی در پوست ایجاد نمی کند و خطر ایجاد آمبولی در آن به هیچ وجه دیده نمی شود.

 

 

 

 

 

Lipomatological Center

 

 

 

 

مزایای لاغری با  روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک:

تمامی سلول های تجمع یافته در زیر پوست با روشی فیزیکی نه با اشعه و یا حرارت گرمایشی، ذوب می شوند و با میله ای به نام کانولا کشیده می شوند و با دستگاه کاملا تخلیه خواهند شد.

همچنین باید ذکر کرد که چربی های خارج شده، سالم و زنده هستند و قابلیت پیوند مجدد در قسمت دیگر بدن را دارند. این عارضه درد مختصری دارد، اما چون بی حسی در آن ناحیه تزریق شده، فرد آن را اصلا احساس نمی کند.

  • دوره نقاهت بسیار خفیفی دارد.
  • این پروسه در اتاق عمل صورت می گیرد که زمان بر و وقت گیر نمی باشد.
  • این عارضه نیازی به بخیه ندارد. زیرا فقط سوراخ و شکافی در بدن ایجاد نموده اند که به مرور برطرف می شود و چون بعد از آن لیفت انجام می گیرد، هیچ گونه آثاری از شکاف نیز در بدن دیده نمی شود.
  • عدم داشتن عوارض و خطر آمبولی در آن وجود ندارد.
  • کبودی و تورم نسبت به روش های دیگر در آن بسیار کم می باشد.
  • فرد با این روش به تناسب و زیبایی اندام می رسد.

شایان ذکر است که قبل از جراحی پزشک و یا متخصص تمام شرایط لازم را به بیمار می دهد تا با دیدی بهتر و اطلاعات کافی اقدام به این عمل نماید، قبل از این پروسه آزمایشاتی را جهت مطمئن شدن از پرونده پزشکی برای فرد تجویز می شود تا فرآیند جراحی با هیچ گونه خللی مواجه نشود.

افرادی که چاقی مفرطی دارند، ابتدا باید از یک رژیم غذایی خاصی پیروی نمایند و سپس در وقت مقرر و تعیین شده اقدام به جراحی کنند ، همانطور که قبلا نیز ذکر شد، جراح تمام مزایای و معایب این عمل را قبل از جراحی به فرد می دهد.

 

 

 

 

Lipomatological Center

 

 

 

 

 

کاندیدای مناسب برای روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک:

  • مناسب افرادی است که قادر به ورزش و حرکات فیزیکی پیچیده ای نیستند.
  • برای افرای است که چاقی های موضعی دارند.
  • چنانچه تجمع چربی در یک ناحیه فقط صورت گرفته باشد.
  • افرادی که پوست شل و افتاده در بدن دارند.

 

مزایای لاغری با  روش لیپوماتیک در مرکز لیپوماتیک:

تناسب اندام با روش لیپوماتیک مناسب افرادی می باشد که با پیروی از یک برنامه غذایی یا اعمال ورزش به وزن و یا فرم دلخواه بدن نرسیده باشند.

 باید گفت که ممکن است که فرد مقداری کاهش وزن پیدا کند، اما چربی محدودی در ناحیه شکم ، پهلو  و یا ران ها همچنان در آن ها وجود دارد.

راه حلی جز حذف آن با روش جراحی وجود ندارد. باید ذکر کرد که یکی دیگر از مزایای لیپوماتیک در این است که دوره نقاهت در این روش نسبت به روش هایی مانند: لیپوساکشن و لیپولیز بسیار محدود و اندک می باشد و فرد بعد از استراحت کوچکی، توانایی پرداختن به فعالیت ها و امور روزمره  زندگی را پیدا می کند.

 

 

بهترین مرکز لیپوماتیک : دست یابی به روشی که کمترین آسیب بافتی و مخاطرات را داشته باشد ، بی بازگشت باشد و بیمار سریع تر بهبود یابد ،جزء اهداف پزشکان و پژوهشگران این شاخه از پزشکی است. در این راستا دستگاه لیپوماتیک ساخته شده است .

در سیستم لیپوماتیک از نیروی فشاری هوا برای ایجاد ارتعاشات مختلف در کانولای برداشت چربی استفاده می شود

( کانولا در واقع لوله ای به قطر حدود ۳-۶mm است که جهت ورود به داخل لایه چربی و تخلیه چربی استفاده می شود). این روش اولین بار توسط یک جراح آلمانی معرفی شده است و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA) قرار گرفته است .

 

 

 

Lipomatological Center

 

 

 

 

لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک  روشی نوین ، آسان، ایمن و موثر در مقایسه با سایر روش های لیپوساکشن کلاسیک و لیزر لیپولیز است که امکان برداشت حجم بالای چربی از مناطق مختلف بدن را با کمترین آسیب بافتی می دهد .

چربی تخلیه شده با این روش همزمان توسط همان کانولا خارج می گردد. در این دستگاه سیستم امنیتی در نظر گرفته شده است که در صورت تماس با بافت غیر چربی حرکت کانولا متوقف می شود .

لاغری در بهترین مرکز لیپوماتیک با دستگاه لیپوماتیک می تواند چربی اضافی را از مناطق مختلف بدن همچون شکم، پهلو، ران، باسن ، پشت و بازو خارج کرده و به دلیل دقت و ظرافت کار با این دستگاه , روی بخش های حساس تر مثل ساق ، صورت ، گردن و زانو نیز کار کرد.

 

بهترین کاندیدهای لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک  چه کسانی هستند ؟

مردان و زنان بالای ۱۸ سال سن می توانند این کار را انجام دهند اما ایده آل ترین موارد , زنان و مردان بدون اضافه وزن و یا با کمی اضافه وزن هستند که تجمع چربی مقاوم در مناطقی از بدن دارند . وزن فرد موقع عمل لیپوماتیک باید پایدار باشد.

 کسانی که قصد کاهش یا افزایش وزن دارند بهتر است پس از کاهش یا افزایش نهایی وزن مراجعه نمایند. بهتر است پوست بیمار قوام و قابلیت ارتجاعی مناسب را داشته باشد چرا که پس از انجام این کار پوست شروع به جمع شدن می کند.

افراد مسنی که قوام پوست آن ها از دست رفته است انتخاب های مناسبی نیستند ( خصوصا اگر حجم چربی بالایی بخواهیم خارج کنیم ) اما اگر قابلیت ارتجاعی پوست خوب باشد, محدودیت سنی وجود ندارد. در مورد زنان باردار بهتر است حد اقل ۳ ماه پس از زایمان مراجعه نمایند زمانی که پوست پس از زایمان جمع شده باشد .

لیپوماتیک در بهترین مرکز لیپوماتیک  نیازی به بیهوشی ندارد و این جراحی با بی حسی موضعی نیز قابل انجام است .

برای ورود میله کانولا به موضع مورد نظر نیاز به ایجاد یک شکاف بسیار کوچک چند میلی متری است و بعد از آن با ورود کانولا به زیر پوست ارتعاشات و لرزش های بسیار سریع آن باعث می شود که بافت چربی برداشته شود و دوباره از طریق کانولا به مخاذن چربی مکیده شوند .

 

https://dr-najafbeygi.com

 

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک چیست؟ (LIPOMATIC) روشی پیشرفته با کمترین عوارض برای تخلیه چربی ‌های موضعی بوده و دقیق ‌تر از روش لیپوساکشن (LIPOSUCTION) است.

لیپوماتیک روشی برای کاهش سایز است و برای کاهش وزن و درمان چاقی راه‌حل محسوب نمی ‌شود. استفاده از این روش برای از بین بردن چربی ‌هایی با مقدار زیاد در بدن اصلا توصیه نمی‌ شود، اما با این روش، حجم زیادی از چربی ‌ها در یک جلسه تخلیه می ‌شوند و نیاز به بیهوشی ندارد.

 

 

 

 

Lipomatous

 

 

 

 

لیپوماتیک عمل جراحی غیرتهاجمی است و اگر به ‌خوبی انجام نشود، سبب افتادگی پوست، نامتناسبی اندام ‌هایی مثل ران و گود رفتگی غیرطبیعی و درد و خونریزی می ‌شود؛ چون در مقایسه با لیزر لیپولیز، از لیزر و حرارت استفاده نمی ‌شود، لذا فیبروز (FIBROSIS) در بافت پوست به ‌ندرت مشاهده خواهد شد.

۱۰ میلیون نفر از جمعیت ایران با معضلی به ‌نام چاقی رو به ‌رو هستند که کاهش مصرف لبنیات و افزایش مصرف فست فود و نوشابه ‌های گازدار نیز در افزایش چاقی مؤثر است.

گفته شده که ۳۰ درصد نوجوانان ایران به چاقی مبتلا هستند که این روند در زنان، بیشتر از مردان است. ۴۰ درصد کل مرگ ‌و میرها در ایران نیز از عوارض چاقی است که ارتباط مستقیمی با دیابت، انواع سرطان و بیماری‌ های تنفسی و متابولیک دارد.

هشتاد درصد افرادی که چاقی بیش ‌از حد دارند، قادر نیستند وزن خود را متعادل نگه دارند. به همین خاطر، باید به جراحی‌ های تهاجمی روی بیاورند.

اگر وزن شما یک‌‌ و نیم برابر وزن ایده‌آل است، به چاقی مبتلا هستید و باید جراحی تهاجمی انجام دهید. جراحی ‌های لیپوماتیک، لیپوساکشن و واترجت، برای درمان چاقی نیستند و کاربرد زیبایی دارند که معمولا تحت پوشش بیمه نیز قرار نمی ‌گیرند.

 

 

روش ‌های حذف چربی ‌های موضعی:

روش ‌های حذف چربی‌ های موضوعی به ‌صورت کلی به دو دسته عمده تقسیم می‌ شود:

بخش اول مربوط به مواردی است که بیمار با رژیم غذایی، ورزش و استفاده از دستگاه‌ های غیرتهاجمی که نیاز به عمل جراحی ندارد، نسبت به از بین بردن چربی اقدام می‌کند. وکیوم و ماساژ از جمله این روش ‌ها است.

بخش دوم مربوط به مواردی است که بیمار با رژیم غذایی و ورزش نتوانسته یا قادر نیست چربی‌های اضافی را از بین ببرد و با تشخیص پزشک متخصص، باید جراحی (لیپوساکشن معمولی، لیپوماتیک و لیزر لیپولیز) شود. عوارض لیزر لیپولیز از لیپوساکشن کمتر است.

 

جراحی ‌های چاقی، دو دسته است:

  • جراحی چاقی مفرط
  • جراحی چاقی موضعی

 

انجام هر یک از این روش ‌ها باید به تشخیص پزشک متخصص انجام شود؛ نه پزشک عمومی.

 

 

 

 

 

Lipomatous

 

 

 

 

 

 

چگونگی انجام عمل لیپوماتیک:

لیپوماتیک ، روشی برای برداشت غیر تهاجمی بافت چربی از بدن است. در این عمل، پزشک معالج از طریق دستگاهی که عکس آن را در زیر می‌ بینید با حرکات لرزشی لوله ‌ای به ‌نام کانولا، سلول‌ های چربی را به ‌روش غیرلیزری و حرارتی خارج می‌ کند.

ایمنی لیپوماتیک از لیپوساکشن بسیار بیشتر است و عفونت کمتری ایجاد می ‌کند؛ چراکه محافظت از اعصاب، رگ ‌های خونی و ماهیچه‌ ها در روش لیپوماتیک از لیپوساکشن بیشتر است.

هدف عمل لیپوماتیک برخلاف روش لیپوساکشن، تغییر سایز، فرم و حجم در نقطه خاصی از بدن است. درحالی ‌که در روش لیپوساکشن، هدف اصلی، کم‌ کردن وزن است. در این روش، کلیه نواحی بدن که دارای توده چربی است، تراشیده و چربی انباشته برداشته می‌ شود (سوزانده نمی‌ شود).

ارتعاش در روش لیپوماتیک سبب می ‌شود تا چربی ‌ها نسوزد و بافت و سلول‌ های چربی بدون کمترین آسیب، از زیر پوست بیرون کشیده شود.

با این روش، افراد می ‌توانند ضمن کاهش سایز شکم و پهلوها، با تزریق چربی به سینه، سایز آن را بزرگ و فرم بهتری به باسن خود بدهند.

 

آشنایی با دستگاه لیپوماتیک:

دستگاه لیپوماتیک، یک کمپرسور دارد .کمپرسور، هوای فشرده را به لوله کانولا منتقل می ‌کند. این لوله با حالت ارتعاشی مداوم و سریع زیر پوست، لرزش ‌های زیادی به ‌صورت ۳D (سه بعدی) ‌ایجاد می ‌کند تا سلول ‌های چربی شکسته شوند.

سوراخی که برای ورود لوله کانولا استفاده می ‌شود، سه میلی ‌متر است تا از این طریق، امواج اینفراسونیک ایجاد و سلول ‌های چربی زیر پوست تخریب شوند.

چربی شل‌ شده به خارج بدن منتقل و کشیده می ‌شود. درواقع این دستگاه، به‌ صورت فیزیکی و نه به ‌صورت سوزاندن چربی ‌ها را برمی ‌دارد و میله فلزی کانولا، عمل تخریب را انجام می ‌دهد.

از بهترین دستگاه‌ های لیپوماتیک می‌ توان به دستگاه لیپوماتیک SP6 اشاره کرد که در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌ شود. این دستگاه ‌ها سیستم محافظتی خوبی دارد و تاییدیه FDA آمریکا را هم کسب کرده است.

 

 

 

 

 

Lipomatous

 

 

 

 

 

اقدامات پیش و پس از عمل لیپوماتیک:

توصیه می ‌شود قبل از انجام این عمل، پزشک حتما شما را معاینه کند و اگر دچار چاقی مفرط هستید، از انجام این عمل اجتناب کنید.

شاخص توده بدنی شما که در ادامه درباره آن توضیح داده می‌شود، باید کنترل شود. اگر سیگار و الکل مصرف می‌کنید، ۱۴ روز پیش از عمل، از مصرف آن خودداری کنید.

متقاضیان عمل لیپوماتیک، باید ۴۸ ساعت پیش از انجام عمل، از مصرف آسپرین خودداری کنند، چراکه آسپرین باعث رقیق ‌شدن خون می ‌شود.

فردای روزی که عمل را انجام دادید، از مصرف قرص‌ های ویتامین E پرهیز کنید. بهتر است روز عمل، ناشتا باشید. چون در زمان عمل، بخشی از آب بدن نیز تخلیه می‌شود، پس از عمل، باید مایعات کافی بنوشید.

پس از انجام عمل لیپوماتیک، پزشکان توصیه می‌ کنند که حداقل به‌مدت ۴۸ ساعت از استعمال دخانیات و مشروبات الکی خودداری شود.

اگر پوست‌ تان شل شد، حداقل به‌مدت ۷۲ ساعت از ننشینید و دراز بکشید. نشستن زیاد سبب چین ‌خوردگی در ناحیه شکم می ‌شود.

حتما پس از عمل، به‌ مدت از گن ۷ روز از گِن استفاده کنید. استفاده از گن برای بعضی از بیماران در مدت زمان بیشتری توصیه می ‌شود.

 

 

مزایای لیپوماتیک به نسبت لیپوساکشن:

  • در روش لیپوماتیک، لایه چربی زیر پوست در مقایسه با روش لیپوساکشن یکنواختی بیشتری دارد و شاهد باقی ‌مانده چربی ‌ای نیستیم که در روش لیپوساکشن به صورت گلوله ‌ای زیر پوست مانده‌اند.
  • در مقایسه با روش لیپوساکشن که گاهی لازم بود، بیمار تا ۱۸۰ روز از گن استفاده کند، در این روش، بیمار باید حدود ۲ هفته از گن استفاده کند. گاهی‌اوقات این زمان تا ۴ هفته بسته به سن و شرایط بیمار، افزایش می ‌یابد. استفاده از گن به این خاطر توصیه می‌ شود تا پوست کاملا جمع شود.
  • در مقایسه با روش لیپوساکشن، میزان صدمه‌ای که به ترابکولاهای پوستی وارد می‌شود، در روش لیپوماتیک کمتر است.
  • گاهی در روش لیپوساکشن سنتی، به بی ‌حسی موضعی و بیهوشی عمومی نیاز است، اما در عمل لیپوماتیک، بی‌ حسی موضعی مثل جراحی دندان یا برداشتن زگیل‌ تناسلی با لیزر کفایت می ‌کند.
  • در روش لیپوساکشن، تورم ناشی از عمل و ترشحات، از عوارض این عمل است، اما در روش لیپوماتیک، ترشحات پس از ۳۶ ساعت برطرف می‌ شود.
  • ریسک عفونت در لیپوماتیک به نسبت لیپوساکشن بسیار کمتر است.
  • کوفتگی پس از عمل در روش لیپوماتیک، خیلی کمتر از روش ساکشن است.

 

 

 

 

Lipomatous

 

 

 

 

 

عوارض لیپوماتیک:

لیپوماتیک هم مثل هر عمل دیگر، حتی اگر کمترین ریسک را داشته باشد و بسیار تخصصی انجام شود، دارای عوارضی است که باید از آن مطلع بود.

لیپوماتیک حدود ۲۰ سال است که در دنیا رواج دارد. سال ‌به‌ سال نیز دستگاه‌ها و روش ‌هایی که برای چربی‌ زدایی استفاده می‌ شود، تخصصی‌ می ‌شود، اما به هر حال، اساس کار لیپوماتیک، بر اساس VIBRATION یا ارتعاشات است که این عمل می ‌تواند باعث عوارضی همچون تکان ‌های دست به ‌مدت زیاد و خستگی پزشک شود.

درحالی‌ که در لیپوساکشن، ارتعاشی وجود ندارد. در نتیجه، یکی از عوارض و مشکلات لیپوماتیک بحث ارتعاش و طولانی شدن زمان عمل و خستگی پزشک است.

 

اگر ارتعاشات عمل لیپوماتیک کنترل نشود، می ‌تواند ضرباتی به جراح و بیمار وارد کند. ازآنجایی ‌که، اساس عمل لیپوماتیک، ضربه و ارتعاش است، خطر آمبولی چربی در این روش بیشتر از ساکشن است. اگرچه در این‌ باره، دیدگاه‌ های متفاوتی مطرح است.

  • بهتر است عمل لیپوماتیک در نواحی بزرگ انجام شود. مثلا این عمل در بخش غبغب به‌ سختی انجام می ‌گیرد.
  • در این روش ممکن است کوفتگی بدن افراد مسن بیشتر باشد.
  • وایبرشن و ساکشن روی یک PROBE نصب شده و محل‌های ورود آن بزرگ است، بنابراین جای زخم بیشتر خواهد بود.
  • برخلاف تصور عموم متقاضیان روش لیپوماتیک، این روش، باعث کلاژن‌ سازی پوست نمی‌ شود و حرکت سه ‌بعدی کانولا هم باعث این تحریک نخواهد شد. بنابراین هیچ مکانیسمی برای تحریک فیبرولاست ‌ها وجود ندارد و افتادگی پوست محتمل خواهد بود.
  • نتایج لیپوماتیک برگشت ‌پذیر است. چرا که سلول ‌های چربی از بین نرفته و چربی‌ها اصطلاحا لیز نمی‌ شود.
  • حساسیت به لیدوکائین از جمله عوارض عمل لیپومایک در بعضی از بیمارانی است که به این ماده حساسیت دارند.
  • اگر از داروهای ضد انعقاد خون مثل وارفارین استفاده می ‌کنید، خون‌ریزی و کبودی در ناحیه عمل، اجتناب ‌ناپذیر است. بهتر است ۱۴ روز قبل از عمل، مصرف را قطع کنید.
  • اگر محل عمل استریل نباشد، احتمال عفونت وجود دارد.

 

پاسخ به سوالات متداول درباره لیپوساکشن و لیپوماتیک:

تفاوت اصلی لیپوساکشن با لیپوماتیک چیست؟

تفاوت اصلی، در استفاده از چربی‌ های شکم است. بنابراین، روش جراحی غیرتهاجمی لیپوماتیک را می ‌توان پیکرتراشی دانست.

چربی ‌ها در روش لیپوماتیک نمی ‌سوزند و به نقاط مختلف بدن تزریق خواهند شد. روش لیپوماتیک باید توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک انجام شود تا پیوند چربی به ‌خوبی صورت بگیرد و عفونتی بر جای نگذارد.

https://dr-najafbeygi.com

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

انواع پروتز سینه

انواع پروتز سینه : پروتز سینه یکی از روشهای جراحی زیبایی سینه است. پروتزسینه با توجه به جنس و مواد پرکننده آن، اندازه پروتز ، شکل و میزان برجستگی سینه به انواع مختلف تقسیم می شود.

 

انواع پروتز سینهانواع پروتز سینه براساس مواد پر کننده

انواع پروتزهای سینه براساس مواد پرکننده از دو نوع مختلف تشکیل شده است پروتز سینه سالینی ، پروتز سینه سیلیکونی

پروتز های سالینی( آب نمکی)

محتوای پروتزهای سالینی از آب نمک استریل شده تشکیل شده است. پروتزسینه سالینی نسبت به دیگرپروتزها به دلیل اینکه از جدارغیرقابل نفوذ برخوردارمی باشد، سفت تر است.این پروتزشکل طبیعی سینه را تغییرمی دهد وظاهر سینه ها را به دلیل بزرگی و حجیم کردن مصنوعی می کند.

برای قرار گیری پروتزسالینی پزشک دربافت سینه برش کوچکتری ایجاد می کند .ازاین نوع پروتزبرای خانم ها با سن بالای 18 سال استفاده می شود .

درانتخاب پروتز سالینی به این نکته توجه داشته باشید که درصورت پارگی این نوع پروتزخالی می شود و مایع موجود درآنها که از آب نمک است پس از مدتی جذب بدن می گردد.از لحاظ هزینه پروتزهای سالینی ارزانتر از دیگر پروتزها می باشد.

پروتز های سیلیکونی

از انواع پروتز سینه می توان به پرتز های سیلیکونی اشاره کرد پروتزهای سیلیکونی معمولا با ژل سیلیکون پرمی شود .

این نوع  پروتز به بافت طبیعی سینه شباهت زیادی دارد البته پزشک برای قراردادن این نوع  پروتز دربافت سینه باید برش بزرگتری در این ناحیه ایجاد کند.واین پروتزها گرانترمی باشد.

در این نوع پروتزدرصورت پارگی پروتز خالی نمی شود و در بدن باقی می ماند البته این اتفاق به ندرت برای فرد می افتد اما برای جلوگیری از هر اتفاقی  متقاضی باید بعد از عمل زیبایی ودرفواصل منظم به‌ وسیله جراح ویزیت شوند تا ازعملکردوسالم بودن این پروتزمطمئن  شوند.خانم های با سن بالای 22 سال می توانند این جراحی را انجام دهند

انواع پروتز سینه سیلیکونی

انواع پروتز سینه بر اساس سایز

سایزمناسب برای هر فرد با توجه به آناتومی بدن فرد ونظرجراح تعیین می گردد وجراح براساس سایزسینه یکی از انواع پروتز سینه را انتخاب می کند.

 

انواع پروتز سینه بر اساس مدل

انواع پروتز سینه براساس مدل پروتز سینه معمولابه دو دسته تقسیم می شود

 

پروتز گرد

پروتز سینه گرد در حالت رخ و نیم رخ متقارن وشبیه نیمکره هستند. انواع پروتز سینه با شکل گرد وشکل ثابت وپری نسبت به بقیه هستند .برای داشتن سینه با برآمدگی و برجستگی بیشترمی توانید از این نوع پروتز سینه استفاده کنید

 

انواع پروتز سینه با شکل گرد بسته به نوع برجستگی پروتزشامل پروتز با برجستگی کم ،پروتز با برجستگی زیاد ،پروتز با برجستگی خیلی زیاد می باشد.

پروتزهای گرد نسبت به سایزوشکل حالتی یکسانی دارند چرخش این نوع پروتزها درمحل خود بد شکلی برای فرم سینه ها به وجود نمی آورد و لازم نیست دراین باره نگران باشید .قرارگیری این نوع پروتزنسبت به دیگر پروتزها راحت ترمی باشد.

انواع پروتز سینه گرد

پروتز سینه اشکی

ازانواع پروتز سینه می توان  پروتز سینه اشکی را نیز نام برد در این نوع پروتز سینه قسمت بالایی پروتز سینه نسبت به قسمت پایین ضخامت کمتری دارد.

پروتز سینه اشکی به سینه ها فرم طبیعی تری می دهد زیرا قسمت بالاترازقسمت پایین خالی تر است و به سینه فرم  طبیعی می دهد.

 

انواع سایز پروتز سینه

 

قبل از انجام پروتز سینه باید انتظارات خود را ازجراحی مشخص کنید . میزان بزرگ بودن اندازه سینه ها و تناسب آن با اندام های بدن از جمله مواردی است که افراد از نتیجه عمل خود دارند.  شما باید این انتظارات خود را با جراح در میان بگذارید.

سپس پزشک به معاینه و بررسی سینه بیمارمی پردازد و درصورتی که شرایط لازم برای جراحی را داشته باشید درمورد نحوه عمل و  سایز پروتز سینه با اوصحبت می کند. بهتراست فرد درجلسه مشاوره عکسی از سینه مورد نظر داشته باشد تا به پزشک نشان دهد.

انواع پروتز سینه برای افراد مختلف

امروزه پروتزسینه درانواع اشکال، اندازه‌ ورنگ‌‌های متفاوت پوست برای افراد وجود دارد . انواع پروتز سینه که امروز مورد استفاده قرار می گیرد از جنسی  ساخته شده است که از لحاظ وزن و احساس به یک پستان طبیعی بسیار شبیه هستند. دراینجا به چند مورد اشاره شده است

 

پروتز سینه  کامل یا استاندارد

این نوع  پروتز برای افرادی  مورد استفاده قرار می گیرد که سینه‌های خود را به هر دلیلی به  طور کامل برداشته‌اند،این  مدل پروتزها بر روی قفسه‌سینه قرار می‌گیرند. و اگر فرد  هر دو سینه خود را از دست داده باشد می‌تواند  از هر نوع و شکلی از پروتز سینه برای جراحی سینه خود استفاده کند. در صورتی که برای یک سینه بخواهد پروتز قرار دهد باید مناسب با سینه خود پروتز را انتخاب کند.

سایز انواع پروتز سینه

پروتز سینه  ناکامل

این پروتز سینه نوعی پروتز جزئی است  که در زنانی استفاده می شود که بخشی ازپستان خود را به هر دلیلی از دست داده اند. این پروتز درون سینه‌بند فرد قرار می‌گیرد قسمت خالی سینه را پر می‌کند. این پروتزها نیزهمانند اکثر پروتزهای کامل پستان از مواد سیلیکونی ساخته می‌شود.

 

پروتزسینه شل

پروتزسینه شل برای افرادی استفاده می شود که  سینه‌هایی با اندازه و سایز متفاوت دارند این نوع پروتز از جنس ژل سیلیکونی هستند پوسته‌ی نرم هستند این نوع پروتز بیشتر درزنانی انجام می شود که در جراحی پستان نامؤفق بوده اند وبعد از جراحی نتوانسته‌اند سینه‌های متقارنی  با هم داشته باشند.

 

رنگ انواع پروتز سینه

یکی از سوالاتی که  بیشتر افراد قبل از جراحی در مورد آن پرس وجو می کنند رنگ انواع پروتز سینه است این افراد تمایل دارند رنگ پروتزتا حد ممکن به رنگ طبیعی پوست تان نزدیک تر می باشد. با وجود اینکه پروتزها نزدیک به رنگ پوست  افراد ساخته شده است با این‌ حال اندکی تفاوت میان رنگ پوست طبیعی بدن ورنگ انواع پروتز سینه برای فرد وجود دارد.

رنگ انواع پروتز سینه

برشهای انواع پروتز سینه

برای قرارگیری انواع پروتز سینه پزشک از چندین برش  گونا گون استفاده می کند این برشها معمولا در چین زیر سینه ،برش دراطراف هاله، برش زیر بغل،برش دور ناف که در موارد خاص استفاده می شود برشهایی هستند که برای انواع پروتز سینه استفاده می شود.

 

طول عمر انواع پروتز سینه چقدر است

بیشتر پروتزهای سینه  طول عمر زیادی دارند اما هیچ کدام یک ازانواع  پروتز سینه همیشگی نیستند و با گذشت زمان و به مرور زمان انواع پروتز سینه شروع به فرسوده شدن می کنند .زیرا با گذشت زمان پوسته‌ی خارجی پروتز سینه کهنه ونازک می‌شود و به  مرور از بین می روند.

 

انواع پروتزسینه درورزشکاران به‌خصوص مربی‌های ایروبیک، دوندگان ، سوارکاران پروتز سینه عمر کمتری دارند این افراد ، نسبت به افراد دیگر بیشتر دچار فرسودگی و پارگی پروتز سینه می‌شوند. درصورتی ‌که  شما جراحی پروتز سینه انجام داده‌اید، باید هر چند سال یک بار بعد ازجراحی  معاینه شوید.

 

https://drhessami.com/

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

قیمت پروتز سینه

پروتز سینه و شیردهی

قیمت پروتز سینه و شیردهی: معمولا سوال رایجی که همیشه توسط کاندیداهای پروتز سینه پرسیده می شود این است که آیا پروتز سینه و شیردهی با هم ارتیاط دارند یا نه ؟

پروتز سینه و شیردهی

در جواب باید گفت در صورتی پروتز سینه و شیردهی با هم ارتباط ندارند که هنگام جراحی، پروتز سینه را پشت نسج سینه و یا حتی پشت عضله پستان جای دهند و هیچ گونه ارتباطی با مجاری شیری نداشته باشد. اما اگر فرد همراه با پروتز سینه عمل های دیگری مثل لیفت سینه هم انجام دهد و در مجاری شیری دستکاری ایجاد شود، امکان دارد در فرد ۳۰ تا ۴۰ درصد افت شیردهی اتفاق بیفتد و پروتز سینه و شیردهی به هم ربط پیدا کنند. بنابراین این امکان وجود دارد که پروتز سینه و شیردهی با یکدیگر اختلال داشته باشند.

ارتباط پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه و شیردهی: درحالت کلی، پروتز سینه و شیردهی ارتباطی به هم ندارند. گاهی دیده می شود که بافت سینه بسیار کوچک است و نیاز دارد تا اندیکاسیون پروتز سینه بر روی آن انجام شود. همین کوچک بودن بافت سینه باعث کم بودن شیر مادر است و چه قبل پروتز چه بعد پروتز شیر مادر کم خواهد بود و ربطی به عمل پروتز سینه ندارد.

پروتز سینه و شیردهی و بارداری

عمل پروتز سینه هیچ خطری برای بارداری ندارد اما چون در دوران بارداری تغییرات هورمونی اتفاق می افتد، سبب تغییراتی در اندازه و شکل سینه ها می شود و این تغییرات تا زمان پس از بارداری نیز ادامه دارد چرا که ترشح شیر تا آن زمان ادامه دارد. بنابراین توصیه می شود افرادی که قصد انجام عمل پروتز سینه دارند آن را بعد دوران بارداری و شیردهی انجام دهند تا پروتز سینه و شیردهی با یکدیگر تداخل نداشته باشند.

پروتز سینه و شیر دادن

افتادگی پوست سینه پس از دوران بارداری

پروتز سینه و شیردهی: پس از دوره حاملگی پوست سینه افتاده و کشیده میشود که امری کاملا طبیعی است اما در افرادی که پروتز سینه انجام داده اند با توجه به خاصیت نگهدارندگی پروتز، افتادگی می تواند کمتر هم باشد. البته در نظر داشته باشیم که این امر برای بانوانی صادق است که پروتز سینه متعادلی دارند و اگر پروتز سینه  بسیار بزرگ باشد وزن آن ممکن است باعث نزول پستان ها شود. البته این نزول بخاطر پروتز قابل توجه نیست ولی امکان پذیر است.

 

اگر پس از حاملگی و شیردهی، ظاهر سینه هایتان بد شد، می توانید با یک عمل جراحی لیفت سینه، یا ترکیبی از جراحی لیفت و پروتز، سینه هایتان را مثل قبل حاملگی خوش فرم کنید .

تصور غلط در مورد پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه و شیردهی:ربرخی افراد که قصد انجام عمل پروتز سینه دارند تصور می کنند که اگر جراحی پروتز سینه انجام دهند، چون در سینه هایشان پروتز گذاشته می شود دیگر قادر نخواهند بود شیر دهی داشته باشند و حتما پروتز سینه و شیردهی به یکدیگر مرتبطند که این تصور غلطی می باشد، چون با اینکه در سینه پروتز جا گذاشته می شود اما  بافت طبیعی و مجرای شیردهی در محل خودشان باقی می مانند و امکان شیر دهی بعد از انجام این جراحی وجود خواهد داشت و پروتز سینه و شیردهی مشکلی برای یکدیگر ایجاد نخواهند کرد.

در عمل پروتز سینه،برشی دور هاله سینه، زیر سینه و یا زیر بغل ایجاد می کنند که اگر برش را در دور هاله سینه ایجاد کنن ، ممکن است چند مجرای شیری قطع شود که بر میزان شیر دهی تاثیر خواهد گذاشت و در اینصورت است که پروتز سینه و شیردهی با یکدیگر مشکل خواهند داشت.

 

ارتباط محل قرار گیری پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه و شیردهی: محل قرار گیری پروتز سینه به عوامل مختلفی همچون تشخیص پزشک، فرم سینه و هدف متقاضی عمل زیبایی سینه بستگی دارد، اما برای مادران شیرده قرار دادن  پروتز سینه در عضلات سینه، بهترین گزینه می باشد. تا در روند پروتز سینه و شیردهی مشکلی ایجاد نشود.

بهترین محل قرار گیری پروتز سینه

 

مشکلات اساسی جراحی بزرگ سازی سینه (ایمپلنت سینه)

اگر در داخل سینه ایمپلنت‌های سیلیکونی یا سالین قرار گرفته باشد، امکان دارد حساسیت نوک سینه‌ها کمتر یا بیشتر از حالت عادی شود.
هنگامی که خانمی زایمان می ‌کند و شیر داخل سینه‌هایش می‌آید، گاهی ممکن است تورم سینه‌ها بیش از اندازه و حتی اغراق آمیز شود. همچنین احتمال می رود دچار مشکل بیماری ورم سینه (mastitis)، همراه با درد و تب و لرز شدید شود.

 

تاثیر محل برش سینه در شیردهی

پروتز سینه و شیردهی: اینکه مادری که پروتز سینه انجام داده بتواند به نوزاد شیر دهد یا نه و پروتز سینه و شیردهی او مشکلی خواهد شد یا نه، به روش جراحی‌ پروتز نیز بستگی دارد؛ اما بیشتر روش ها را به گونه‌ ای انجام می دهند که با شیردهی زنان سازگار باشد و در پروتز سینه و شیردهی مشکلی ایجاد نشود. برش‌هایی که هنگام عمل پروتز سینه در قسمت زیر سینه و زیر بغل زده می شود، مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر برش «لبخند» مانند در اطراف هاله نوک سینه انجام شود احتمال بروز مشکل در دوران بارداری بیشتر می شود.

 

پروتز سینه و شیردهی: حالا که درباره‌ی روش های برش سینه هنگام پروتز اطلاعاتی کسب کرد‌ید می‌توانید قبل ازعمل از پزشک خود در مورد محل ایجاد برش سوال کنید و بدانید که این برش، مشکلی میان پروتز سینه و شیردهی ایجاد خواهد کرد یا نه؟ اگر برش در زیر سینه و روی چین افقی سینه انجام شود، دارای حالت تهاجمی کمتری است و آسیب کمتری به سینه وارد می شود و مادر می تواند پس از عمل به طور کامل شیردهی انجام دهد و پروتز سینه و شیرهی مثل حالت عادی خواهد بود و به علاوه اسکاری که در بعضی افراد در اثر جراحی به وجود می‌آید در این روش برش، کمتر دیده می شود.

محل برش پروتز سینه

راه حل

پروتز سینه و شیردهی: فردی که عمل پروتز سینه انجام داده تا زمانی که اقدام به شیردهی نوزادش نکند، نمی تواند بفهمد که آیا بافت و سلولهای شیرساز پستانش  با عمل جراحی پروتز سینه، تحت تاثیر قرار گرفته است یا نه و پروتز سینه و شیردهی او مشکلی دارد یا نه. البته اگر بعد از گذشت مدتی هنوز هم در نوک سینه‌هایش حس دارد شانس بیشتری برای شیردهی کامل به نوزادش خواهد داشت.

اگر مادر با میزان شیری که دارد نمی تواند همه نیاز نوزادش را فراهم کند، باید از شیر خشک یا شیر فردی دیگر برای تکمیل تغذیه و تأمین نیاز کودک استفاده کند. حتما باید پزشک نوزاد از جراحی سینه مادر آگاه شود تا بتواند به طور کامل مراقب روند افزایش وزن نوزاد باشد تا اطمینان حاصل شود که به اندازه کافی به نوزاد غذا می رسد.

 جراحی سینه به دلیل عدم رشد سینه ها

اگر جراحی سینه به دلیل رشد نکردن سینه (هیپوپلازی سینه) بوده باشد، امکان دارد مادر مشکلاتی در تأمین شیر به میزان کافی به نوزاد داشته باشد، بنابراین مادر باید پس از هر بار شیردهی از شیردوش استفاده کند تا تولید شیر را در سینه هایش تحریک کند.

شیردهی پس از پروتز سینه

پروتز سینه و شیردهی: بنابراین اگر هم اکنون به جراحی ایمپلنت (بزرگ سازی سینه) فکر می‌کنید و قصد دارید به نوزادتان هم شیر بدهید، توصیه می شود جراحی را تا زمانی که آخرین نوزادتان را از شیر گرفتید، به تعویق بیندازید. چون سینه ها در زمان بارداری و شیردهی تغییر می‌کنند و این تغییر ممکن است زیاد و غیر قابل بازگشت باشد.

سوالاتی در مورد پروتز سینه و شیردهی

پروتز سینه و شیرهی؟ از دیگر سوالاتی که در مورد عوارض پروتز سینه و شیر دهی مطرح می شود این است که آیا امکان دارد مواد پروتزی به داخل شیر مادر نفوذ کنند و وارد بدن نوزاد شوند؟ پاسخ منفی است. چون طبق تحقیقات انجام شده، در شیر بانوانی که پروتز سینه انجام داده اند، هیچ ماده مضری دیده نشده و تفاوتی بین شیر این مادران با مادران دیگر وجود ندارد. و در این خصوص پروتز سینه و شیردهی مثل حالت عادی خواهد بود.

زنانی که قصد بارداری دارند یا در حال حاضر مادر هستند ممکن است از شنیدن رابطه بین پروتز سینه و شیرهی و توانایی شیردادن به نوزاد پس از گذاشتن پروتز سینه تعجب کنند. چون به دلیل آسیبی که به اعصاب سینه هنگام جراحی پروتز سینه وارد می شود، در حالت کلی مادر ۵۰ درصد شانس شیردهی فرزند خود را در آینده از دست خواهد داد .

عوامل دخیل در پروتز سینه و شیرهی

در رابطه با پروتز سینه و شیردهی عوامل زیر دخیل هیتند:
– سایز پروتز سینه

– محل قرارگیری پروتز.

در مورد پروتز سینه و شیردهی، برخی خانم ها نیز نگران مخلوط شدن ترکیبات شیمیایی پروتز با شیر موجود در سینه هستند. اما به عقیده کارشناسان ترکیبات موجود در پروتز با شیری که از سینه مادر تولید می شود مخلوط  نمی شود و شیردادن به نوزاد پس از جراحی پروتز در صورتی که مادر تمایل به این کار داشته باشد مانعی ندارد.

از موارد دیگری که در رابطه با پروتز سینه و شیردهی وجود دارد اینست که بعد از جراحی امکان دارد حساسیت نوک سینه کم شود یا حساس آن ها کم شود که بر ترشح و تولید شیر اثر گذار است. چون یکی از روش های تولید و جاری شدن شیر از سینه تحریک نوک سینه توسط مکیدن نوزاد می باشد.

پروتز سینه و شیر دادن به نوزاد

 

 

https://drbayatshahbazi.clinic/

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

لیفت سینه

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه با از بین بردن پوست اضافه و جمع کردن بافت اطراف باعث بالا رفتن سینه‌ها می شود و به آنها شکل جدیدی می دهد.

جراحی لیفت سینه چیست

آمار جدید جامعه ی جراحان پلاستیک آمریکا نشان میدهد که از سال 2000 جراحی لیفت سینه 70درصد افزایش یافته است و تعداد جراحی های لیفت  دو برابر تعداد جراحیهای پروتز سینه می باشد.

گاهی اوقات هاله اطراف نوک پستان در طی زمان بزرگ می شود و لیفت سینه می تواند این مشکل را به خوبی از بین ببرد.

جراحی لیفت سینه می تواند با ظاهر جوان تر و برجسته تری که به سینه های شما می دهد، موجب جوانسازی بدن شما شود. سینه های بانوان معمولا در طی زمان تغییر می کنند و ظاهر و حالت جوان خود را از دست می دهند. این تغییرات واز بین رفتن حالت کشسانی پوست می توانند ناشی از موارد زیر باشند:

-بارداری

-شیردهی

-تغییرات وزن

-افزایش سن

-جاذبه

-وراثت

جراحی لیفت سینه چه کارهایی می‌تواند انجام دهد؟

جراحی لیفت سینه به طور دقیق اندازه‌ی سینه ی شما را تغییر نمی دهد. اگر می خواهید سینه های پرتری داشته باشید عمل لیفت سینه و عمل پروتز سینه را باهم انجام دهید.

اگر سینه های کوچک تری می خواهید عمل لیفت سینه و عمل کوچک کردن سینه را باهم انجام دهید.

نحوه انجام جراحی لیفت سینه

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه کیست؟

عمل جراحی لیفت سینه عملی است که به سلیقه وتمایلات شما بستگی دارد. شما باید این کار را برای خودتان انجام دهید نه برای میل شخص دیگری یا برای گنجاندن خود در هرگونه تصویر ایده آلی این نوع جراحی را انجام دهید.

 

در صورت داشتن شرایط زیر شما می توانید کاندیدای عمل جراحی لیفت سینه باشید

-سلامت جسمانی و وزن ثابت

-سیگاری نکشیدن

-این موضوع که سینه های شما افتاده اند و حالت خود را از دست داده اند آزارتان می دهد

-در حالت عادی نوک سینه های شما زیر سینه می افتند

-نوک سینه ی شما به سمت پایین است

-پوست شما کشیده شده است و هاله نوک سینه بزرگ شده است

-یکی از سینه ها از دیگری پایین تراست

در هنگام مشاوره برای جراحی لیفت سینه چه انتظاراتی باید داشته باشم؟

در هنگام مشاوره جراحی  لیفت سینه آماده ی صحبت درباره ی موارد زیر باشید:

-اهدافتان از جراحی لیفت سینه

-شرایط پزشکی، حساسیت دارویی و درمان های پزشکی

-داروها،مکمل های گیاهی و ویتامین هایی که درحال حاضر استفاده می کنید؛ استفاده از الکل، تنباکو و مواد مخدر ،جراحی های قبلیآیا در خانواده سابقه ی سرطان سینه دارید یا خیر

-نتیجه ی ماموگرافی ها

 

اقدامات جراح پلاستیک شما

ارزشیابی وضعیت سلامت عمومی شما و هرگونه مشکل در سلامتی که از قبل وجود داشته است و ریسک فاکتورها

صحبت درباره ی گزینه های شما

ارزیابی و اندازه گیری سینه های شما و حتی اندازه گیری هر بخش، کیفیت پوست و محل قرار گیری نوک سینه های شما و هاله دور نوک سینه

عکس برداری

پیشنهاد روش درمان

صحبت درباره ی نتایج محتمل لیفت سینه و هرگونه خطر احتمالی

 

چه سوالاتی باید از جراح پلاستیکم درباره جراحی  لیفت سینه بپرسم؟

حتما سوالات خود را بپرسید. ما برای کمک به شما لیستی از سوالاتی که ممکن است بخواهید از جراح پلاستیکتان بپرسید آماده کرده ایم که می توانید آن را با خود به جلسه ی مشاوره ببرید.

بسیار مهم است که که تمام جنبه های لیفت سینه را در نظر بگیرید. طبیعی است که احساس نگرانی کنید. چه این نگرانی ناشی از هیجان برای ظاهر جدیدتان باشد چه ناشی از استرس باشد. از در میان گذاشتن این احساسات با جراحتان خجالت نکشید.

اقدامات قبل از جراحی لیفت سینه

در جلسه ی مشاوره از این لیست به عنوان راهنما استفاده کنید

آیا به طور تخصصی برای این کار آموزش دیده اید؟

در چه بیمارستان یا کلینیکی این عمل را انجام میدهید؟

تا به حال چند عمل در این زمینه انجام داده اید؟

آیا من کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستم؟

برای گرفتن بهترین نتیجه چه انتظاراتی از من وجود خواهد داشت؟

چه تکنیک جراحی ای برای من پیشنهاد می شود؟

دوران نقاهت چه مقدار طول خواهد کشید و در دوران نقاهت به چه کمک هایی احتیاج خواهم داشت؟

این جراحی چه خطرها و پیچیدگی هایی را به همراه خواهد داشت؟

توانایی من در شیردهی چقدر تحت تاثیر خواهد بود؟

بعد از مدتی سینه های من چگونه خواهند بود؟

اگر از نتیجه ی لیفت ناراضی باشم چه گزینه هایی دارم؟

آیا عکس های قبل از عمل و بعد از عمل از هر عمل دارید که من به آنها نگاه کنم و نتایج منطقی چه هستند؟

خطرات جراحی لیفت سینه چیست؟

تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک سینه به شدت شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا عمل جراحی شما را به خواسته هایتان می رساند یا خیر. و آیا خطرات و مشکلات احتمالی لیفت سینه برای شما قابل پذیرش است یا خیر.

از شما خواسته می شود که برگه هایی را امضا کنید که نشان می دهد شما به طور کامل متوجه عملی که قرار است انجام دهید و خطرها و مشکلات احتمالی آن هستید.

 

خطرات احتمالی جراحی لیفت سینه

خطرات بیهوشی

خونریزی

ترمیم نامناسب برش ها

تغییراتی در حساسیت سینه یا نوک سینه که ممکن است دائمی یا موقت باشد

نامعمول بودن خطوط سینه یا حالت آن

عدم تقارن سینه ها

بافت چربی زیر پوست ممکن است از بین برود

تجمع مایع

امکان از دست دادن قسمتی یا تمام نوک سینه و آرئولا

https://drhessami.com

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

بوتاکس تهران

بوتاکس تهران

بوتاکس تهران : بوتاکس نوعی سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست موجب  فلج شدن عضلات ناحیه واز بین رفتن چین و چروک صورت  فرد خواهد شد و ظاهری جوان تری  را برای فرد ایجاد می کند.

بوتاکس تهران

چه نکاتی قبل از تزریق بوتاکس تهران توصیه می شود؟

قبل از بوتاکس تهران از مصرف داروهایی  مانند آسپرین و سایر داروهای ضد التهابی از دوهفته قبل از تزریق خوداری کنید تا کبودی شما  کاهش یابد.

حداقل به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف الکل را قطع کنید. اگر از ویتامین ها و داروهای گیاهی استفاده می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید.

نحوه تزریق بوتاکس تهران چگونه انجام می شود

تزریق بوتاکس تهران  بسیار ساده است و پزشک به راحتی این تزریق را برای شما انجام می دهد درابتدا پزشک  ازداروهای موضعی  بی حسی استفاده می کند زیرا دراین نوع تزریق نیازی به بیهوشی فرد نیست مگر اینکه خود بیماردرخواست کند بعد ازبی حسی  به قسمت های دارای چین و چروک و یا ناحیه  اخم ها بوتاکس تزریق می گردد . دراین نوع تزریق درمان خیلی سریع صورت می پذیرد.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس تهران

-بعد از تزریق تا چند ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید.

– بعد از تزریق تا چند ساعت دراز نکشید.

-تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس تهران در معرض حرارت قرار نگیرید. بنابراین از دوش گرفتن و سونا اجتناب کنید.

-تا چند ین ساعت نباید ناحیه تزریق را ماساژدهید امــا این را بدانید که اخم کردن ابرو وبالا انداختن ابرو  نتیجۀ بهتری را بدنبال خواهد داشت.

نحوه تزریق بوتاکس

چرا بوتاکس درخانم باردار ممنوع است؟

تزریق بوتاکس تهران در خانم های باردار ممنوع است زیرا به هر حال بوتاکس نوعی سم  محسوب می شود و احتمال دارد به جنین  آسیب برساند. ممکن است این سم وارد مویرگ های ریز خونی شود  و واکنش های پوستی برای فرد به همراه داشته باشد. این احتمال وجود دارد که آنتی بادی ها بعد از تزریق بوتاکس فعال شوند و به جنین آسیب برساند.

تزریق بوتاکس تهران برای چه افرادی مجاز نیست :

-همان گونه که گفته شد افرادی که در دوران حاملگی یا شیر دهی هستند .

-افرادی که ازبیماری های قلبی عروقی رنج می برند

-افرادی که بیماری ام اس یا نارسایی کلیه دارند .

-کسانی که اختلالات انعقادی خون دارند.

-افرادی که ازنظر ایمنی بدنشان ضعیف است .

-کسانی که در دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده اند .

تزریق بوتاکس تهران در پیشانی

تزریق بوتاکس در پیشانی از مهم ترین کاربرد بوتاکس محسوب می شود  و می توان گفت که مهمترین و مفیدترین کاربرد بوتاکس رفع چین وچروک در این ناحیه می باشد زیرا با تزریق بوتاکس به پیشانی باعث از کار افتادن و حرکت نکردن ماهیچه های پیشانی و یا کم کردن تحرک عضلات پیشانی می شود.

تزریق بوتاکس تهران به پیشانی

پیشانی یکی از نواحی بدن است که چین و چروک بسیاری برای فرد دارد در صورت به وجود آمدن چین و چروک در پیشانی، افراد دیگر به سرعت متوجه آن خواهند شد. البته باید ازبه وجود آمدن چین وچروک در پیشانی تا جای ممکن خوداری کرد و یا در صورت وجود داشتن چین و چروک در این ناحیه، آن را درمان کرد.

آیا بوتاکس دررفع چین و چروک گردن کمک می کند

از تزریق بوتاکس می توان در رفع چین وچروک گردن نیزاستفاده کرد.البته تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی و کناره های چشم، بیشترین بازده رابرای فرد به همراه دارد همچنین تزریق این ماده به پیشانی و دور چشم عوارض کمی را برای شما دارد. همان گونه که گفته شد می توان از بوتاکس برای رفع چین و چروک گردن هم استفاده کرد. این کار عوارضی را نسبت به دو مورد اصلی کاربرد بوتاکس دارد ولی اگر به وسیله بهترین متخصص پوست و مو در تهران انجام شود، عوارض آن به حداقل خواهند رسید.

بعد از چه مدتی تاثیرات بوتاکس مشخص می شود

همان گونه که می دانید ماهیچه ها برای حرکت از اعصاب  دستور می گیرند و این فرمان توسط یک ماده به نام استیل کولین به ماهیچه ها ی فرد می رسد . بوتاکس از ترشح استیل کولین و درنتیجه منقبض شدن ماهیچه جلوگیری می کند و جای چین و چروک بازمی شود .

دوام بوتاکس تهران

مدت تاثیربوتاکس به نوع ضایعه، مکان مورد استفاده، مقدارمورد استفاده بوتاکس بستگی دارد اما به طورکلی تاثیر بوتاکس  بعد از ۳ تا ۷ روز، قابل مشاهده می باشد واین زمان تا ۲ الی ۶ ماه هم ادامه دارد.

آیا بعد ازمدتی چین وچروک پوست افزایش پیدا می کند؟

بعد ازقطع چین وچروک ها افزایش پیدا نمی کند زمانی که تزریق قطع می شود عضلات به صورت طبیعی و آرام، آرام شل خواهند شد که این باعث نمی شود که چین و چروک ها از قبل بیشتر شود.

تزریق بوتاکس برای افراد فشار خون و دیابتی

بوتاکس به طور مستقیم با این بیماری های تاثیر مستقیم نمی گذارد. بنابراین اگر فردی دیابت و یا فشار خون داشته باشد، تزریق آن برای وی خطراتی به همراه نخواهد داشت. البته این در کل بود ولی شما باید حتما قبل ازانجام تزریق، موضوع را با متخصص پوست ومو در تهران در میان بگذارید.

قیمت وهزینه تزریق بوتاکس در غرب تهران

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس درغرب تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهمترین عامل آن تعداد دفعات تزریق مورد نیاز شخص است توجه داشته باشید که هزینه بوتاکس در نواحی مختلف صورت و بدن متفاوت است وعوامل مختلفی بر روی این هزینه تاثیرگذار است که از جمله ناحیه تزریق و مارک بوتاکس مصرفی و میزان تزریق  است.

تزریق بوتاکس تهران

بعد از تزریق بوتاکس غرب تهران چه کارهایی انجام دهیم

مهم‌ترین اقدام بعد از تزریق بوتاکس این است که فرد باید بعد از بوتاکس در تهران بلافاصله بنشیند و استراحت کنید.

پس ازتزریق بوتاکس فعالیت شدید نداشته باشید و چهار یا پنج ساعت در حالت نشسته استراحت کنید .

برای جلوگیری از تورم و کبودی می توانید  از کیسه یخ بعد از تزریق بوتاکس استفاده کنید. زیرا افرادی که بدن حساس دارند بعد از تزریق دچار کبودی می شوند .

محل های مناسب تزریق بوتاکس تهران

– خطوط اخم (بین دو ابرو) ، خطوط پیشانی ،چین و چروک های اطراف چشم ،چین و چروک های گردن ،خط خنده

 

 

مقدار دارو در هر دوره تزریق بوتاکس تهران چقدر است ؟

معمولا تزریقات بوتاکس درحدود۱۰۰ واحد برای هر فرد  است البته درصورتی استفاده درمانی از این تزریق  حداکثر ۶۰۰ واحدبرای یک فرد استفاده می شود. البته نحوه نگهداری ازاین دارو خیلی مهم است چون عمر این دارو کوتاه است  و باید در دمای منفی پنج درجه سانتیگراد نگهداری شود ، اگر در این دما نگهداری  نشود اثر آن از بین می رود.

https://www.doctorkiani.ir

  • dr-heidari mahdi