دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

  • ۰
  • ۰

بوتاکس تهران

بوتاکس تهران

بوتاکس تهران : بوتاکس نوعی سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست موجب  فلج شدن عضلات ناحیه واز بین رفتن چین و چروک صورت  فرد خواهد شد و ظاهری جوان تری  را برای فرد ایجاد می کند.

بوتاکس تهران

چه نکاتی قبل از تزریق بوتاکس تهران توصیه می شود؟

قبل از بوتاکس تهران از مصرف داروهایی  مانند آسپرین و سایر داروهای ضد التهابی از دوهفته قبل از تزریق خوداری کنید تا کبودی شما  کاهش یابد.

حداقل به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس مصرف الکل را قطع کنید. اگر از ویتامین ها و داروهای گیاهی استفاده می کنید، به پزشک خود اطلاع دهید.

نحوه تزریق بوتاکس تهران چگونه انجام می شود

تزریق بوتاکس تهران  بسیار ساده است و پزشک به راحتی این تزریق را برای شما انجام می دهد درابتدا پزشک  ازداروهای موضعی  بی حسی استفاده می کند زیرا دراین نوع تزریق نیازی به بیهوشی فرد نیست مگر اینکه خود بیماردرخواست کند بعد ازبی حسی  به قسمت های دارای چین و چروک و یا ناحیه  اخم ها بوتاکس تزریق می گردد . دراین نوع تزریق درمان خیلی سریع صورت می پذیرد.

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس تهران

-بعد از تزریق تا چند ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید.

– بعد از تزریق تا چند ساعت دراز نکشید.

-تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس تهران در معرض حرارت قرار نگیرید. بنابراین از دوش گرفتن و سونا اجتناب کنید.

-تا چند ین ساعت نباید ناحیه تزریق را ماساژدهید امــا این را بدانید که اخم کردن ابرو وبالا انداختن ابرو  نتیجۀ بهتری را بدنبال خواهد داشت.

نحوه تزریق بوتاکس

چرا بوتاکس درخانم باردار ممنوع است؟

تزریق بوتاکس تهران در خانم های باردار ممنوع است زیرا به هر حال بوتاکس نوعی سم  محسوب می شود و احتمال دارد به جنین  آسیب برساند. ممکن است این سم وارد مویرگ های ریز خونی شود  و واکنش های پوستی برای فرد به همراه داشته باشد. این احتمال وجود دارد که آنتی بادی ها بعد از تزریق بوتاکس فعال شوند و به جنین آسیب برساند.

تزریق بوتاکس تهران برای چه افرادی مجاز نیست :

-همان گونه که گفته شد افرادی که در دوران حاملگی یا شیر دهی هستند .

-افرادی که ازبیماری های قلبی عروقی رنج می برند

-افرادی که بیماری ام اس یا نارسایی کلیه دارند .

-کسانی که اختلالات انعقادی خون دارند.

-افرادی که ازنظر ایمنی بدنشان ضعیف است .

-کسانی که در دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده اند .

تزریق بوتاکس تهران در پیشانی

تزریق بوتاکس در پیشانی از مهم ترین کاربرد بوتاکس محسوب می شود  و می توان گفت که مهمترین و مفیدترین کاربرد بوتاکس رفع چین وچروک در این ناحیه می باشد زیرا با تزریق بوتاکس به پیشانی باعث از کار افتادن و حرکت نکردن ماهیچه های پیشانی و یا کم کردن تحرک عضلات پیشانی می شود.

تزریق بوتاکس تهران به پیشانی

پیشانی یکی از نواحی بدن است که چین و چروک بسیاری برای فرد دارد در صورت به وجود آمدن چین و چروک در پیشانی، افراد دیگر به سرعت متوجه آن خواهند شد. البته باید ازبه وجود آمدن چین وچروک در پیشانی تا جای ممکن خوداری کرد و یا در صورت وجود داشتن چین و چروک در این ناحیه، آن را درمان کرد.

آیا بوتاکس دررفع چین و چروک گردن کمک می کند

از تزریق بوتاکس می توان در رفع چین وچروک گردن نیزاستفاده کرد.البته تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی و کناره های چشم، بیشترین بازده رابرای فرد به همراه دارد همچنین تزریق این ماده به پیشانی و دور چشم عوارض کمی را برای شما دارد. همان گونه که گفته شد می توان از بوتاکس برای رفع چین و چروک گردن هم استفاده کرد. این کار عوارضی را نسبت به دو مورد اصلی کاربرد بوتاکس دارد ولی اگر به وسیله بهترین متخصص پوست و مو در تهران انجام شود، عوارض آن به حداقل خواهند رسید.

بعد از چه مدتی تاثیرات بوتاکس مشخص می شود

همان گونه که می دانید ماهیچه ها برای حرکت از اعصاب  دستور می گیرند و این فرمان توسط یک ماده به نام استیل کولین به ماهیچه ها ی فرد می رسد . بوتاکس از ترشح استیل کولین و درنتیجه منقبض شدن ماهیچه جلوگیری می کند و جای چین و چروک بازمی شود .

دوام بوتاکس تهران

مدت تاثیربوتاکس به نوع ضایعه، مکان مورد استفاده، مقدارمورد استفاده بوتاکس بستگی دارد اما به طورکلی تاثیر بوتاکس  بعد از ۳ تا ۷ روز، قابل مشاهده می باشد واین زمان تا ۲ الی ۶ ماه هم ادامه دارد.

آیا بعد ازمدتی چین وچروک پوست افزایش پیدا می کند؟

بعد ازقطع چین وچروک ها افزایش پیدا نمی کند زمانی که تزریق قطع می شود عضلات به صورت طبیعی و آرام، آرام شل خواهند شد که این باعث نمی شود که چین و چروک ها از قبل بیشتر شود.

تزریق بوتاکس برای افراد فشار خون و دیابتی

بوتاکس به طور مستقیم با این بیماری های تاثیر مستقیم نمی گذارد. بنابراین اگر فردی دیابت و یا فشار خون داشته باشد، تزریق آن برای وی خطراتی به همراه نخواهد داشت. البته این در کل بود ولی شما باید حتما قبل ازانجام تزریق، موضوع را با متخصص پوست ومو در تهران در میان بگذارید.

قیمت وهزینه تزریق بوتاکس در غرب تهران

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس درغرب تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد اما مهمترین عامل آن تعداد دفعات تزریق مورد نیاز شخص است توجه داشته باشید که هزینه بوتاکس در نواحی مختلف صورت و بدن متفاوت است وعوامل مختلفی بر روی این هزینه تاثیرگذار است که از جمله ناحیه تزریق و مارک بوتاکس مصرفی و میزان تزریق  است.

تزریق بوتاکس تهران

بعد از تزریق بوتاکس غرب تهران چه کارهایی انجام دهیم

مهم‌ترین اقدام بعد از تزریق بوتاکس این است که فرد باید بعد از بوتاکس در تهران بلافاصله بنشیند و استراحت کنید.

پس ازتزریق بوتاکس فعالیت شدید نداشته باشید و چهار یا پنج ساعت در حالت نشسته استراحت کنید .

برای جلوگیری از تورم و کبودی می توانید  از کیسه یخ بعد از تزریق بوتاکس استفاده کنید. زیرا افرادی که بدن حساس دارند بعد از تزریق دچار کبودی می شوند .

محل های مناسب تزریق بوتاکس تهران

– خطوط اخم (بین دو ابرو) ، خطوط پیشانی ،چین و چروک های اطراف چشم ،چین و چروک های گردن ،خط خنده

 

 

مقدار دارو در هر دوره تزریق بوتاکس تهران چقدر است ؟

معمولا تزریقات بوتاکس درحدود۱۰۰ واحد برای هر فرد  است البته درصورتی استفاده درمانی از این تزریق  حداکثر ۶۰۰ واحدبرای یک فرد استفاده می شود. البته نحوه نگهداری ازاین دارو خیلی مهم است چون عمر این دارو کوتاه است  و باید در دمای منفی پنج درجه سانتیگراد نگهداری شود ، اگر در این دما نگهداری  نشود اثر آن از بین می رود.

https://www.doctorkiani.ir

  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • dr-heidari mahdi

نظرات (۱)

خیلی وبلاگ قشنگی داری امیدوارم که قشنگ تر هم بشه!

راستی اگه که مایل بودید لطف می کنید وبسایت ما رو هم ببینید

با سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی