دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

  • ۰
  • ۰

جراح بینی

جراح بینی خوب بینی در تهران فردی است که باعث می شود فرد متقاضی عمل پس از عمل و سپری کردن دوره نقاهت به شکل و ظاهر بینی اش حس خوبی داشته باشد. افراد بسیاری تصور می کنند جراح بینی فقط عمل زیبایی بینی را انجام می دهد ولی در حقیقت اینطور نیست. بلکه جراح، بینی کسانی را که مشکلاتی در ساختار صورت و بینی و اندام‌های تنفسی شان دارند نیز عمل می کند.

 

جراح بینی

 

اگر جراح کارش را روی بینی بیمار به خوبی انجام دهد و اصول و تکنیک‌های لازم را روی بینی بیمار پیاده کند، می تواند باعث بالا زفتن اعتماد به نفس فرد شده و روحیه اش را تقویت کند و اگر مشکلات تنفسی هر چند جزئی بیمار برطرف شود، باعث می شود سطح بازدهی و کارایی فرد در کار و زندگی افزایش پیدا کند.

کار جراح بینی

اگر چه خیلی از متقاضیان عمل بینی جهت زیبایی اقدام به عمل می کنند اما جراح فقط عمل زیبایی بینی انجام نمی دهد. بلکه عمل بینی را روی صورت و مجاری تنفسی افراد، به منظور بهبود عملکرد تنفسی فرد نیز انجام می دهد.

جراح و بیمار باید قبل از جراحی  وضعیت موجود را بررسی کنند و بسنجند و سپس با همفکری هم بهترین تصمیم را در مورد انجام عمل و نوع عمل بگیرند تا نتیجه عمل رضایت بخش باشد. جراح  می تواند به افراد در زیباتر کردن صورتشان کمک کند.

توصیه می شود عمل بینی را در کلینیک‌های خوب انجام دهید. چون یک جراح هر چقدر هم که کار بلد و با تجربه باشد، در یک کلینیک متوسط و با امکانات کم نمی‌تواند کارش را به خوبی انجام دهد. بنابراین باید جراحی را به فردی سپرد که علاوه بر داشتن مهارت و تخصص بالا در کلینیک‌هایی با بروزترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها، بینی را عمل کند.

 

روش‌های عمل بینی

عمل‌ هایی که جراح روی بینی انجام می‌ دهد به‌ طور کلی به دو دسته عمل بینی باز و عمل بینی بسته تقسیم می شود. در جراحی بینی، نقش جراح اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین توصیه می‌شود برای عمل بینی نزد بهترین جراح بینی بروید.

جراحی پلاستیک بینی

امروزه جراحی بینی با به وجود آمدن تکنیک های ویژه و تجهیزات مدرن جراحی، پیشرفت‌ زیادی کرده است. اما خیلی از این تجهیزات را همه جراحان ندارند؛ چون قیمت های بسیار بالایی دارند به همین جهت به متقاضیان جراحی بینی توصیه می شود نزد جراحی بروند که در یک کلینیک مجهز به لحاظ تجهیزات و تکنولوژی کار می کند.

 

مدت استراحت بعد از عمل‌ بینی

مدت زمانی که بیمار بعد از جراحی بینی باید استراحت کند به نوع عمل بستگی دارد و ممکن است از یک روز تا چندین ماه متغیر باشد. با کم شدن تورم و کبودی بینی و صورت، بیمار می‌تواند به محل کارش بازگردد.

مدت استراحت با تجویز جراح بینی

 

ممکن است گاهی بعد جراحی پزشک اجازه مرخصی از بیمارستان را به بیمار بدهد و بیمار بعد عمل نیاز به بستری شدن نداشته باشد. به طور معمول ۳ هفته بعد عمل بینی، نتایج اولیه جراحی تشخیص داده می شود اما نتیجه نهایی ۶ ماه بعد عمل مشخص می شود.

 

رینوپلاستی بینی

در رینوپلاستی بینی، پزشک با در نظر گرفتن شکل مناسب بینی و برداشتن قسمت های اضافه بینی و شکل و فرم دادن به قسمت‌‌های باقیمانده، این کار را انجام می دهد.

جراح خوب کسی است که عمل بینی را با در نظر گرفتن سایر اجزای صورت انجام می دهد. در واقع بهترین شکل بینی زمانی حاصل می شود که با سایر اجزاء صورت دارای هماهنگی و تناسب باشد. جراح، در عمل رینو پلاستی، اشکالاتی رابرطرف می کند که در زیر به برخی از این اشکالات اشاره می کنیم:

  •   بزرگ بودن اندازه بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • رفع قوز بینی
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ‌های بینی
  • اصلاح انحراف تیغه بینی

 

سن انجام رینوپلاستی

این عمل معمولا بعد از بلوغ کامل و به دست جراح انجام می شود. البته در سال‌های اخیر عمل جراحی رینوپلاستی در سنین بالای ۵۰ سال نیز زیاده شده است. اگر وضعیت عمومی و سلامتی دارای مشکل خاصی نباشد، انجام رینوپلاستی برای این افراد مانعی ندارد.

 

عمل رینوپلاستی توسط جراح بینی

 

رینو پلاستی در بهبود و یا تشدید علائم حساسیت بینی تاثیری ندارد. مبتلایان به آلرژی بینی هم مانعی برای انجام این عمل ندارند. اما به تجویز جراح باید از داروهای ضد حساسیت، بعد از جراحی مصرف کنند.

 

بهترین جراح بینی در تهران کیست؟

برای شناسایی بهترین جراح  در تهران، به مطب پزشک بروید و نمونه کارهای وی را ببینید تا بتوانید تشخیص دهید که کارش متناسب با سلیقه ‌ی شما می باشد یا خیر؟

در عمل بینی باید از بهترین جراح بینی انتظارات منطقی داشت. البته یک جراح خوب باید قبل از عمل با بیمار صحبت کند و از نتیجه جراحی به بیمار اطمینان دهد تا بیمار ترس و نگرانی نداشته باشد. هر چه همکاری بین جراح  و بیمار بهتر باشد، جزاحی نیز موفقیت آمیزتر خواهد بود.

یک جراح خوب، علاوه بر مهارت و تخصص‌های لازم، باید زمان مشاوره دادن بدون در نظر گرفتن منافع خود به‌ خوبی بیمار را راهنمایی کند و کاری را انجام دهد که به صلاح بیمار باشد. جراح باید یک دیدگاه کلی از نتیجه عمل به بیمار بدهد تا بیمار بتواند تصمیم درستی بگیرد. بنابر این برای رسیدن به نتیجه دلخواه ،عمل بینی خود را به جراحی بسپارید که تا حدود خیلی زیادی موفقیت عمل تضمین شده باشد و نگرانی کمتری را تجربه کنید.

 

معیارهای لازم برای انتخاب بهترین جراح

از معیارهایی لازم برای انتخاب جراح خوب این است که جراح  باید در مورد بینی اطلاعات کافی به شما بدهد. بهتر است به هنگام مراجعه به پزشک برای جراحی، نمونه کارهای او را ببینید تا با شیوه کاری او آشنا شوید و بتوانید تصمیم درستی بگیرید. بهتر است یک لیست از پزشکان مطرح و باتجربه تهیه کنید و به تک تک آنها سر بزنید تا بالاخره بتوانید جراح مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید.

 

معیارهای انتخاب جراح بینی

 

داشتن تخصص و مهارت کافی در زمینه جراحی زیبایی بینی از معیار های انتخاب جراح خوب می باشد. یک جراح خوب، پوست، استخوان بندی و غضروف بینی بیمار را بررسی میکند و سپس تکنیک مورد نظر خود را برای جراحی وی انتخاب می کند. یک جراح خوب باید با تجربه و مهارتی که در جراحی بینی دارد بیشترین تاثیر گذاری را بر روی نتیجه جراحی بگذارد.

 

 

برای تحقیق و انتخاب بهترین جراح باید وقت کافی بگذارید؛ چون ‌یک عمل اورژانسی نیست. درباره میزان تحصیلات و تجربه کاری جراح  مورد نظر تان تحقیقات لازم را انجام دهید.

 

 

به طور کلی یک  جراح بینی  باید دارای ویژگی های زیر باشد

 

– یک جراح  پیش از انجام جراحی بینی اطلاعات  لازم را قبل از هراقدامی در جلسه مشاوره به بیمار گوش زد کند.

 

-جراح  با توجه به  فرم بینی واجزای دیگر صورت فرد بهترین روش جراحی را انتخاب می کند تا با صورت وی هماهنگی کافی را داشته باشد.

 

– یک جراح  باید با تجربه کافی و تخصص لازم  که درزمینه جراحی بینی دارد. بهترین نوع جراحی را انتخاب کند تا بیمار از نتیجه جراحی رضایت داشته باشد.

 

–  قبل از هر اقدامی در ابتدا به سلامت وعمل تنفس بیمار را در نظر می گیرد.

 

در صورت رعایت این نکات  در انتخاب جراح خوب در تهران می توانید درصد موفقیت جراحی بینی خود را  به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

 

https://drbayatshahbazi.clinic

 

 

 

 

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • dr-heidari mahdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی