دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی گوش به منظور رفع مشکلات ظاهری گوش صورت می گیرد، تا ظاهر زیبایی در گوش ایجاد شود .هر روزه بسیاری از افراد با استفاده از جراحی های مختلف زیبایی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده  و از زندگی خود لذت خواهند برد .

جراحی زیبایی گوش

اطلاعات مربوط به اصلاح مشکلات ظاهری لالۀ گوش بوسیلۀ عمل جراحی پلاستیک که به آن اتوپلاستی گفته میشود فقط برای اینکه نسسبت به این جراحی آگاهی داشته باشید ارائه شده است . بدیهی است جزئیات بیشتر و میزان سودمندی جراحی زیبایی گوش‌ برای شما مواردی هستند که میتوانید حضورا با پزشک مورد نظر خود در مان بگذارید.

مزایای جراحی زیبایی گوشجراحی زیبایی گوش مزایای بسیاری دارد با انجام این جراحی می توان بسیاری از نقص های گوش را برطرف کرد و ظاهر زیبایی را در گوش ایجاد نمود، جراحی زیبایی گوش یک جراحی ایمن می باشد که خطری در این جراحی بیمار را تهدید نمی کند.

برخی از افراد که خواستار جراحی زیبایی گوش هستند نگران جای برش های ایجاد شده در این جراحی می باشند، برش های ایجاد شده در جراحی زیبایی گوش‌ خیلی عمیق نبوده و به وضوح دیده نمی شود، این برش ها در نواحی ایجاد می شود که زیاد قابل مشاهده نمی باشد پس نگرانی در این باره بی مورد می باشد .

کاندیدای مناسب برای عمل جراحی زیبایی گوش

گوش‌ها یکی از اعضای بدن هستند که افراد نمی‌توانند آن‌ها ا از دیگران پنهان کنند . برخی از خام ها و آقایان با داشتن موی بلند میتوانند ظاهر گوش خود را بپوشانند، اما این موضوع نیز یک مسئله موقتی است. جراحی اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، می‌تواند توسط بسیاری از این افراد برای برطرف کردن مشکلات گوش استفاده شود .

بیمارانی که از ظاهر، اندازه  یا برآمدگی گوش‌های خود ناراضی هستند، می‌توانند با استفاده از جراحی زیبایی گوش ، ظاهر گوش خود را تغییر دهند و به ظاهری که خودشان میخواهند تبدیل کنند.

بچه هایی که به‌طور مداوم توسط همکلاسی‌های خود مورد تمسخر قرار میگیرند، بزرگسالانی که با مشکلات عدم اعتمادبه‌نفس به علت گوش‌های خود مواجه هستند، یا کسانی که از آسیب‌های واردشده به گوش‌های خود رنج می‌برند، مثال‌هایی اندک از افرادی هستند که می‌توانند از جراحی زیبایی گوش برای رفع این مشکل استفاده کنند .

کاندیدای مناسب برای عمل جراحی زیبایی گوش

از سوی دیگر، برخی کودکان با نارسایی‌های جدی در گوش خود به‌ صورت مادرزادی متولد می‌شوند و به همین علت می‌توانند مناسب‌ترین افراد برای انجام عمل جراحی اتوپلاستی تجدید ساختار گوش باشند. اگر شما تصور می‌کنید گزینه خوبی برای انجام این جراحی زیبایی گوش هستید، اطلاعات زیر می‌توانند به شما برای اتخاذ تصمیم مناسب در این رابطه کمک کنند.

منبع:دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن با استفاده از روش های نوین  چربی های اضافه بدن که موجب عدم تناسب اندام شما می شوند و باعث کم شدن اعتماد به نفس شما میشود را از بین میبرد.

جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن

برای این کار روش های زیادی وجود دارد که جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن قادر به انجام آنها میباشد .ولی بعضی ازافراد تمایل دارند هر چه زودتر با این چربی ها خداحافظی کنند.

به همین علت به جراحی های ساکشن که توسط جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن انجام میشود روی می آورند.

دو نوع عمل زیبایی در حالت کلی وجود دارد : عمل های زیبایی تهاجمی و عمل های زیبایی غیر تهاجمی.

انواع روش های ساکشن چربی از بدن توسط جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن انجام میشود؟

لیپوساکشن توسط جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن

یکی از روش های نسبتا قدیمی برای درمان چاقی های موضعی و ساکشن چربی از بدن که توسط جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن انجام میشود، لیپوساکشن است.

جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن با ایجاد یک شکاف کوچک در پوست در این روش ، چربی های زیر پوست را  به وسیله یک دستگاه مکنده خارج می کند.

لیپوساکشن

لیپوساکشن تاثیر زیادی در بهبود افتادگی و شلی پوست ندارد و چربی های خارج شده از بدن برای استفاده مجدد به عنوان فیلر یا حجم دهنده به اعضای دیگر بدن، مناسب نیستند.

لیپولیز توسط جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن

در روش لیپولیزر جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن چربی ها را  به وسیله لیزر قبل از مکیده شدن توسط دستگاه مکنده، ذوب می کند و فرایند خارج کردن چربی راحت ترمی شود.

ولی در این روش نیز به دلیل تخریب چربی توسط  لیزر و تبدیل شدن آن به مایع، امکان استفاده از آن چربی به عنوان فیلر(پر کننده) برای سایر نواحی بدن وجود ندارد.

لیپوماتیک توسط جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن

جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن ، سلول های چربی را در این روش به وسیله ی امواج اینفراسونیک و ارتعاش از هم جدا میکند و سپس به وسیله دستگاه مکنده خارج میکند.ویژگی های جراح خوب در زیبایی بدن

اولین مزیت لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر این است که چربی بدون هیچ نوع تخریبی از بدن خارج شده و جراح پلاستیک خوب در ساکشن بدن می تواند از آن به عنوان فیلر برای حجم دهی به نقاط دیگر بدن استفاده کند.

منبع:دکترحیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

جراح خوب در زیبایی پلک با انجام جراحی زیبایی پلک به خوبی می تواند ایرادات و مشکلات  پلک ها را برطرف کند و منجربه زیبایی چشم ها و افزایش اعتماد به نفس شخص شود.

جراح خوب در زیبایی پلک

به جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی گفته می شود، برای برداشتن پف پلک ها، برداشتن پوست اضافی آنها ،اصلاح افتادگی پلک طراحی شده است.

توجه داشته باشید پف پلک ها همیشه به علت افزایش سن نیست ، بلکه در مواردی پف پلک ها یکی از علائم بیماری های متابولیکی مانند کم کاری یا پرکاری تیروئید است. بدیهی است در این حالت به جای اصلاح پف پلک با جراحی زیبایی، باید بیماری متابولیکی درمان شود.

چه کسی کاندید بلفاروپلاستی است؟

جراح خوب برای جوانسازی پلک ها در زمان مشاوره مطمئن می شود که شما کاندید مناسب برای جراحی هستید. هرشخصی  که نشانه های پیری در پلک بالایی یا پایینی داشته باشد می تواند از بلفاروپلاستی استفاده کند. بیماران سلامت عمومی را باید داشته باشند.

 

سیگاری ها باید دو هفته پیش از جراحی سیگار را ترک کنند و تا ۶ هفته پس از جراحی  نیز سیگار نکشند. اگر مشکل خشکی چشم یا تیروئید دارید به جراح خوب در زیبایی پلک اطلاع دهید چون این مسائل بر روش درمانی شما تاثیر می گذارند.

بررسی های قبل از جراحی توسط جراح خوب برای جوانسازی پلک ها

بررسی دقیق نقاط اطراف چشم توسط جراح خوب در زیبایی پلک بسیار مهم است. در پلک بالا، توجه به وضعیت ابروها و بررسی افتادگی ابرو از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. برای کسب بهترین نتیجه از جراحی پلک و همچنین جلوگیری از عوارض بسته نشدن پلک، باید ابتدا افتادگی ابرو رفع شود.

نادیده گرفتن همین نکته کوچک می تواند هر جراحی پلک بالا را به اشتباه بزرگی بکشاند. جراح خوب برای جوانسازی پلک ها که قبل از جراحی پلک (جراحی افتادگی پلک بالا)، از افتادگی ابرو بی اطلاع داشته باشد و یا آن را در نظر نگیرد، ناخودآگاه مقدار بیش از حدی از پوست پلک بالا را برمی دارد و این امر باعث می شود که پس از جراحی پلک بالا، چشمها به درستی بسته نشوند.

در حالت کلی برای جلوگیری از عارضه بسته نشدن چشمها در جراحی پلک بالا (جراحی افتادگی پلک بالا)، حداقل باید ۲۰ میلیمتر پوست سالم از زیر ابرو تا لبه مژه ها باقی مانده باشد. در رابطه با  پلک پایین نیز قبل از انجام جراحی پلک – بلفاروپلاستی Belpharoplasty  (جراحی زیبایی پلک)، باید وضعیت گونه ها مورد بررسی قرار گیرد. اصلاح افتادگی گونه ها و رفع کردن گودی زیر چشم با تزریق ژل یا تزریق چربی، می تواند موجب شود که نتایج فوق العاده ای از جراحی پلک بدست آید.

در جراحی پلک پایین نیز مثل جراحی پلک بالا، هدف مهم جراح خوب در زیبایی پلک ، اصلاح شلی و افتادگیهای بافتهای زیر پوستی است در واقع به این معنی است که حداقل پوستی که برای برطرف کردن چینهای زیر چشم لازم است برداشته می شود. برداشتن بیش از اندازه  پوست در جراحی پلک پایین، علاوه بر اینکه خطر بسته نشدن پلک را در پی دارد، می تواند به پیر تر نشان دادن چشمها منجر شود.

منبع:دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک

  • dr-heidari mahdi