دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروتز سینه

قیمت پروتز سینه برای جبران کاهش حجم از دست رفته سینه ها و برجسته تر کردن سینه ها صورت می گیرد. در این جراحی از انواع مختلف پروتز سینه  استفاده می شود که در ادامه مقاله  توضیحات لازم در مورد مورد آن ارئه شده است.

انواع مختلف پروتز سینه

برای پروتز سینه ،دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک از دو نوع پروتز سینه سیلیکونی و آب نمکی استفاده می نمایند . نتایج معاینات جراح و انتخاب پزشک تعیین کننده نوع پروتزی می باشد که در جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.

پیش از جراحی پروتز سینه بهتر است با انواع پروتز سینه آشنا شوید و اطلاعات لازم  در این زمینه بدست آورید تا با آگاهی کامل تصمیم به انجام این جراحی بگیرید.

اصولا می توان پروتز سینه را از نظر ماده پر کننده به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد:

 

پروتز های آب نمکی: این نوع از پروتز سینه  پر شده است از محلول آب و نمک استریل شده، این محلول بطور طبیعی در بدن وجود دارد. در صورتی که پروتز های آب نمکی بر اثر وارد شدن ضربه ای پاره شوند، مایع آن طی فرآیندی طبیعی جذب بدن می شود . استفاده از این نوع پروتز سینه ، در بیماران زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد .پروتز سالین از انواع پروتز سینه بوده و با آب نمک استریل پر می‌شود. حجم ماده پر کننده بر اندازه، سفتی و زیبایی سینه تاثیر می‌گذارد. چنانچه پوسته پروتز سینه آسیب ببیند و سوراخ شود ، پروتز متلاشی می‌شود و بدن آب نمک را جذب و در طی فرایندی طبیعی دفع می‌گردد.

 پروتز های سالینی دارای جدار سیلیکونی غیر قابل نفوذ می باشند و نسبت به پروتز های سیلیکونی سفت تر می باشند. پروتز های سالینی شکل طبیعی ندارند و اشخاصی خواستار این نوع از پروتز می باشند که می خواهند بعد از جراحی پروتز سینه بافت سینه آن ها بیشتر از حد طبیعی و نرمال بزرگ و حجیم به نظر برسد در واقع این نوع از پروتز ها ظاهر و شکل سینه را مصنوعی می کنند. پروتز های سالینی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا( FDA ) می باشند .

پروتز های سالینی برای خانم هایی که بافت طبیعی سینه آن ها بسیار کوچک می باشد و لاغر می باشند مناسب نمی باشد. پروتز های سالینی نسبت به پروتز های سیلیکونی کم هزینه تر می باشند و برای قرار گیری در بافت سینه نیاز به برش کوچکتری دارند. در صورتی که پروتز های سالینی در اثر وارد شدن ضربه بسیار سنگین پاره شوند ترکیب داخل آن توسط بدن جذب می شود.

 

پروتزهای سیلیکونی: این نوع از پروتزسینه ، ظاهر بسیار طبیعی دارد و از ژل سیلیکون تشکیل شده است .پروتز سیلیکون با ژل لاستیکی پر شده است . احساس حرکت و لمس  این ژل در بدن شباهت بیشتری به بافت طبیعی سینه دارد. ژل در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن  پروتز یا داخل پوسته پروتز می‌ماند یا از درون کیسه آن خارج می‌شود.

پروتز های سیلیکونی به دو دسته گرد و قطره اشکی تقسیم شده است ، در نوع گرد پروتز های سیلیکونی، پروتز تقریبا شکلی شبیه نیم کره دارد. درنوع قطره اشکی ظاهر و شکل  پروتز شبیه خود سینه می باشد و برای افرادی که می خواهند سینه ای به شکل کاملا عادی داشته باشند قابل استفاده میباشد .

 

آمادگی قبل از جراحی پروتز سینه

قبل از جراحی پروتز سینه لازم است فرد آمادگی کافی را داشته باشد، قبل از جراحی حتما پزشک را از داروهای مصرفی خود آگاه کنید شاید پزشک ،مصرف برخی از داروها را قبل از انجام این جراحی قطع نماید .زیرا ممکن است با مصرف این داروها روند جراحی با اختلال رو برو شود . بعنوان مثال مصرف داروهای ضد التهابی، مکمل های گیاهی و فرآورده های آسپرین باید ۲ هفته قبل از جراحی پروتز سینه قطع گردد. در صورت مصرف این داروها حتما پزشک خود را مطلع سازید.

جراحی پروتز سینه

قبل از جراحی پروتز سینه ، دکتر حیدری فوق تخصصص جراحی پلاستیک آزمایشاتی را برای بیمار در نظر می گیرد و در صورتی که بیمار به تازگی ماموگرافی انجام نداده باشد این تصویر برداری قبل از جراحی برای او در نظر گرفته می شود . ممکن است انجام این جراحی بدلیل داشتن یک بیماری خاص به صلاح شما نباشد در این حالت از پزشک خود تقاضای نا به جا  نداشته باشید.

 

مراحل انجام جراحی پروتز سینه

 

بیهوشی

جراحی پروتز سینه با بی هوشی عمومی انجام می گیرد .

 

 

برش جراحی

برش جراحی در جراحی پروتز سینه برای جایگذاری پروتز در بافت سینه بر اساس نوع و شکل پروتز سینه ، درجه بزرگ کردن سینه ها، شکل و ساختار سینه، ترجیح بیمار و تجربه و مهارت جراح انتخاب می شود. قبل از جراحی پروتز سینه در زمان مشاوره ،تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با محل برش از جراح خود سوال نمایید ، جراح در انتخاب محل برش با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارد، بهترین گزینه که مناسب شما باشد را انتخاب می نماید. در زیر به محل برش هایی که می توان در این جراحی استفاده کرد اشاره شده است:

  • برش در دور هاله سینه
  • برش در زیر سینه
  • برش در زیر بغل
  • برش در دور ناف

دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک برای جایگذاری پروتز سینه در بافت سینه ،برش ها را در نواحی ای ایجاد می کند که احتمال اسکارهای قابل مشاهده در آینده به حداقل برسد. برش در زیر سینه ،رایج ترین نوع برش می باشد که در جراحی پروتز سینه مورد استفاده قرار می گیرد در این برش جراح تسلط بالایی دارد و با دقت بالا می تواند پروتز سینه را در ناحیه مناسب قرار دهد .

 

 

قرار دادن پروتز در بافت سینه

محل جایگذاری و نحوه قرار دادن پروتز سینه ، به عوامل بسیاری مانند نوع و جنس پروتز سینه، اندازه دلخواه مورد نظر بیمار،  ضخامت و کیفیت پوست و بافت های زیر سینه بستگی دارد . بطور کل پروتز سینه در زیر عضله سینه یا روی عضله سینه جایگذاری می شود. با توجه به تجربه جراح و  بررسی بافت سینه و با توجه به عواملی که ذکر شد محل جایگذاری پروتز سینه تعیین می شود.

 

 

بستن زخم ها و پانسمان

در چند لایه برش های ایجاد شده با استفاده از نخ های قابل جذب بخیه زده می شود و سپس با استفاده از چسب های استریل پانسمان می شود . بعد از پانسمان پزشک توصیه می کند که از سینه بند طبی استفاده شود. سعی نمایید قبل از جراحی این سینه بند را تهیه کنید. در برخی از مواقع پزشک برای بخیه زدن از نخ های غیر قابل جذب استفاده می نماید که در این صورت باید برای کشیدن بخیه ها مراجعه نمایید. معمولا بعد از گذشت یک هفته بخیه ها کشیده می شود . به مرور زمان برش های ایجاد شده محو می شود و یک خط باریک از جای برش باقی می ماند ، در صورتی که برای جایگذاری پروتز سینه ، از برش زیر سینه استفاده شود، به هیچ عنوان جای بخیه مشاهده نمی شود.

http://dr-heidari.ir

 

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

عمل ترمیمی پروتز سینه

عمل ترمیمی پروتز سینه چیست؟

عمل پروتز سینه در حقیقت تعویض پروتزهای قدیمی با پروتزهای جدید است. معمولا هدف همچنین تغییر یا بهبود ظاهر پستان همراه با تغییر پروتز میباشد که شامل موارد زیر می شود:

عمل ترمیمی پروتز سینه

لیفت یا برداشتن همزمان مقداری از بافت سینه

شکل دهی مجدد به پاکه پروتزدر سینه برای جایگذاری دوباره ی پروتزدر سینه

کم یا زیاد کردن سایز و یا تغییر شکل یا مدل پروتز سینه

دلایل انجام عمل ترمیمی پروتز سینه چیست

تمایل به تغییر اندازه ی سینه ها

درد ناشی از انقباض کپسول

نگرانی درباره ی پاره شدن یا جابه جایی پروتز

تغییر جنس به سیلیکون یا تغییر مدلهای مختلف پروتز

در طول زمان فرم پروتز سینه و همچنین بافت پستان می تواند تغییر کند و باعث ایجاد ظاهر یا احساسی شود که به اندازه ی نتیجه ی اولیه رضایت بخش نیست.

عمل ترمیمی پروتز سینه یک عمل استاندارد و روتین نیست و به طور خاص باید مطابق میل و نظر بیمار انجام شود.

اما در هرصورت این عمل باید توسط یک جراح پلاستیک تایید شده و باتجربه در انواع عمل های زیبایی و ترمیمی پستان که به اهداف و تمایلات بیمار گوش داده و طرح عمل را مطابق آنها می ریزد تا به نتیجه ی دلخواه بیمار دست پیدا کند، انجام شود.

 

چه کسی کاندیدای مناسب عمل ترمیمی پروتز سینه است؟

عمل ترمیمی پروتز سینه برای کسانی انجام می شود که یک بار عمل انجام داده اند و در حال حاضر از پروتزهای خود ناراضی هستند یا نگران شرایط پروتزهایشان هستند. این عمل می تواند نگرانی های فوق را با تعویض پروتز قدیمی با پروتز جدید برطرف کند.به طور کلی اگر شرایط زیر را دارید می توانید کاندیدای مناسب عمل ترمیمی پروتز سینه باشید:

از سایز، شکل یا ظاهر پروتز سینه ی خود ناراضی هستید

نگران شرایط پروتزهای خود هستید

دارای سلامت جسمانی و وزن ثابت هستید

انتظارات واقع بینانه ای دارید

سیگاری نیستید

اگر تصمیم به انجام جراحی دارید وقت بگذارید و تصاویر عمل ترمیمی پروتز سینه را ببینید و در مورد این که در زمان نقاهت چه انتظاراتی باید داشته باشید اطلاعات کسب کنید. آماده شدن جلوتر از زمان موعد باعث می شود بیمار انتظارات واقع بینانه تر و دوران نقاهت راحت تری داشته باشد.

هزینه ی عمل ترمیمی سینه چقدر است؟

هزینه ی دریافتی یک جراح پلاستیک برای عمل ترمیمی سینه می تواند با توجه به انتظارات وی و همچنین موقعیت جغرافیایی و محل انجام عمل جراحی متفاوت باشد.

هزینه های عمل جراحی ترمیمی پروتز سینه می تواند شامل موارد زیر شود:

دستمزد جراح

هزینه های بیمارستان

قیمت پروتز

هزینه ی بیهوشی

هزینه عمل ترمییمی پروتز سینه

نسخه ی دارو

لباسهای اتاق عمل و بعداز عمل

آزمایش های پزشکی و عکسهای رادیولوژی

هنگام انتخاب جراح پلاستیک تایید شده برای عمل ترمیمی پروتز سینه به یاد داشته باشید که تجربه ی وی و راحتی شما با جراحتان به اندازه ی هزینه ی عمل حائز اهمیت است.

 

در زمان مشاوره برای عمل ترمیمی پروتز سینه چه انتظاراتی باید داشته باشم؟

در زمان مشاوره برای عمل ترمیمی پروتز سینه آماده ی صحبت درباره ی موارد زیر باشید

اهدافتان از جراحی

شرایط پزشکی، حساسیت دارویی و درمان های پزشکی

داروها،مکمل های گیاهی و ویتامین هایی که درحال حاضر استفاده می کنید؛ استفاده از الکل، تنباکو و مواد مخدر

جراحی های قبلی

اقدامات جراح پلاستیک شما

ارزشیابی وضعیت سلامت عمومی شما و هرگونه مشکل در سلامتی که از قبل وجود داشته است و ریسک فاکتورها

صحبت درباره ی گزینه های شما

ارزیابی پروتزسینه  شما

عکس برداری

پیشنهاد روش درمان

صحبت درباره ی نتایج محتمل عمل ترمیمی پروتز سینه و هرگونه خطر احتمالی

موفقیت و ایمنی عمل ترمیمی پروتز سینه  شما به شدت به انتخاب شما در زمان مشاوره بستگی دارد. از شما سوالاتی درباره ی سلامتی، تمایلات و سبک زندگیتان پرسیده خواهد شد.

حتما سوالات خود را از جراح پلاستیکتان بپرسید. بسیار مهم است که تمام جنبه های عمل  ترمیمی پروتز سینه را در نظر بگیرید. ما برای کمک به شما لیستی از سوالاتی که ممکن است بخواهید از جراح پلاستیکتان در مورد جراحی سینه بپرسید آماده کرده ایم که می توانید آن را با خود به جلسه ی مشاوره ببرید.

طبیعی است که احساس نگرانی کنید. چه این نگرانی ناشی از هیجان برای ظاهر جدیدتان باشد چه ناشی از استرس. از درمیان گذاشتن این احساسات با جراحتان خجالت نکشید.

عوارض عمل ترمییمی پروتز سینه

چه سوالاتی باید از جراح پلاستیکم درباره ی عمل ترمیمی پروتز سینه بپرسم؟

در جلسه مشاوره از این لیست به عنوان راهنما استفاده کنید

آیا به طور تخصصی برای این کار آموزش دیده اید؟

چند سال برای این کار آموزش دیده اید؟

تا به حال چند عمل در این زمینه انجام داده اید؟

آیا من کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستم؟

برای گرفتن بهترین نتیجه چه انتظاراتی از من وجود خواهد داشت؟

عمل من کجا و چگونه انجام می شود؟

چه تکنیک جراحی برای من پیشنهاد می شود؟

دوران نقاهت چه مقدار طول خواهد کشید و در دوران نقاهت به چه کمکهایی احتیاج خواهم داشت؟

 

این جراحی چه خطرها و پیچیدگیهایی را به همراه خواهد داشت؟

این پیچیدگی ها چطور حل خواهند شد؟

بعد از مدتی پروتزسینه های من چگونه خواهند بود؟

اگر از نتیجه ناراضی باشم چه گزینه هایی دارم؟

آیا عکسهای قبل از عمل و بعد از عمل از هر عمل دارید که من به آنها نگاه کنم و نتایج منطقی چه هستند؟

خطرات عمل ترمیمی پروتز سینه چیست؟

تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک به شدت شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا عمل جراحی پروتز سینه شما را به خواسته هایتان می رساند یا خیر. و آیا خطرات و مشکلات احتمالی آن برای شما قابل پذیرش است یا خیر.

جراح شما یا دستیاران وی ریسکهای عمل را با جزئیات برای شما توضیح خواهند داد. از شما خواسته می شود که برگه هایی را امضا کنید که نشان می دهد شما به طور کامل متوجه عملی که قرار است انجام دهید و خطرها و مشکلات احتمالی آن هستید.

خطرات احتمالی عمل ترمیمی پروتز سینه شامل موارد زیر می شود اما در موارد زیر خلاصه نمی شود:

خون ریزی

ترمیم ضعیف برشها

هماتوما

خطرات بیهوشی

تجمع مایع

از دست دادن پوست

بی حسی یا تغییرات دیگری در حساسیت پوست

تغییر رنگ پوست

زخمهای نامطلوب

شل شدن پوست

https://drhessami.com

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

جراحی لاغری

پزشک جراحی لاغری

پزشک جراحی لاغری کسی است که این نوع جراحی را  به افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، پیشنهاد می دهد تا به وسیله این روش هرچه  سریع تر وزن کم کنند.

پزشک جراحی زیبایی

در صورتی که فرد نتواند با ورزش و رژیم غذایی  وزن کم کنند و دچارمشکلات و بیماری های ناشی از چاقی  خواهد شد و باید با کمک جراحی لاغری به  تناسب اندام ولاغری برسد.

 

پزشک جراحی لاغری کیست

پزشک جراحی لاغری برای انجام جراحی لاغری از روشهای مختلفی استفاده می کند یکی از راههایی که خود فرد در ابتدا امتحان می کند محدود کردن مقدارغذایی که فرد به صورت روزانه مصرف می کند،و باعث کاهش وزن وی می شوند. اما با انجام جراحی لاغری بر نحوه ی گوارش غذا و جذب مواد مغذی فرد تاثیر می گذارد.

با این حال همه ی انواع این جراحی ها می توانند خطرات و عوارضی مانند عفونتو لختگی خون را برای فرد به دنبال داشته باشد.

بسیاری از افراد پس از جراحی لاغری، به سرعت وزن کم می کنند اما مدتی بعد، دوباره کمی وزن اضافه می کنند. در صورتی که ورزش کنید و رژیم غذایی خود را رعایت کنید می توانید وزن پایین خود را حفظ کنید. همچنین برای باقی عمر، نیاز به معاینه و پیگیری های پزشکی دارید

 

از پزشک جراحی لاغری چه انتظاراتی داشته باشیم

برخی بیماران از پزشک جراحی لاغری  خود انتظار دارند که  پس از جراحی به سایز و یا هیکلی شبیه به مربی بدنسازی خود برسند.

در این باره باید گفت قطعا  این انتظارات برای فرد  خیالی بوده و این  نشان دهده این است که  بیمار آمادگی لازم را برای انجام جراحی لاغری ندارد.روند بیشتر جراحی ها به این گونه است که بیمار پس از جراحی تا چند سال به طور مداوم به پزشک  جراحی لاغری خود مراجعه می کند تا پیشرفت وی را بررسی کند.

 

قبل از جراحی پزشک جراحی لاغری چه توصیه هایی دارد

 

پزشک جراحی لاغری از همان ابتدا تاکید می کند که نتایج روش‌های باندینگ و بالن، موقتی است و برای گرفتن نتایج طولانی‌مدت  بهتر است روش‌هایی مثل بای‌پس معده و اسلیو استفاده کند.

 

 

– همچنین پزشک جراحی لاغری به بیمارگوشزد خواهد کرد  بعد از هر کاهش وزن ممکن است پوست دچارافتادگی شود.

 

-روش باندینگ و بالون بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که بنا به دلایلی می‌خواهند سریع ۱۵ تا ۳۰ کیلو وزن کم کنند.

 

جراحی  لاغری با روش اسلیو معده

لاغری با روش  اسلیو نوعی از جراحی  لاغری است که فرد بعد از جراحی کاهش قابل توجه ای خواهد داشت در این جراحی  ظرفیت معده و ایجاد یک محدودیت اجباری و فیزیولوژیک در میزان غذای مصرفی فرد صورت می گیرد. در جراحی اسلیو معده که به طریق لاپاروسکوپی صورت می‌گیرد قسمت عمده سمت چپ معده بیمار برداشته می‌شود و معده به شکل لوله باریکی باقی می‌ماند.

 

در جراحی لاغری با این روش تقریبا می توان گفت که  ۸۰ درصد از بخش قابل ارتجاع معده شامل قسمتی از معده که هورمون گرلین ترشح می کند از معده جدا خواهد شد و قسمت باقی مانده معده با روشها ی خاص ترمیم  خواهد شد و ۸۰ درصد بافت معده جدا شده از بدن خارج می گردد.

البته تغذیه این افراد بعد از جراحی دچار تغییرات خواهد شد به عنوان مثال این بیماران باید از خوردن قندهای ساده هم خودداری کنند چرا که هضم آن‌ها در دهان شروع می‌شود.این محدودیت با تغییراتی نامحسوس تا پایان عمر باقی  خواهد ماند و جراحی در یک سال اول باعث کاهش وزن قابل توجه فرد شده و در ادامه این کاهش وزن را به همین صورت نگه می دارد.

 

معایب جراحی اسلیو معده چیست

 

– این جراحی برای افرادی که  ریزه خوار و شیرینی خوار می کنند روش ایده الی نیست و بیشتر ریزه خوارن یا شیرینی خواران که عمل اسلیو انجام می دهند ممکن است ۲۰ تا ۲۵ کیلوگرم از اضافه وزن خود را (حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد) از دست داده و خیلی زود دچار توقف کاهش وزن شود. بنابراین در انتخاب روش باید حداکثر دقت از سوی بهترین  جراح  لاغری انجام گیرد.

-همچنین باید گفت که این  روش  جراحی مناسب افرادی که دچار ریفلاکس معده به مری  یا ترش کردن و سوزش دل هستند نیز  توصیه نمی شودزیرا باعث بدتر شدن وایجاد زخم مری و مشکلات درازمدت در فرد خواهد شد.

 

– در این روش بخشی از معده فرد برداشته می شود و از بدن خارج می شود بنابراین، اسلیو معده برای فرد غیر قابل برگشت خواهد بود.

اسلیو معده و پیشگیری از سرطان

برخی افراد تصور می کنند که بین  لاغری با  اسلیو و ابتلا به سرطان ارتباط وجو دارد در این باره  باید گفت که  که این نظریه کاملا نادرست بوده  و جراحی اسلیو به خودی خود باعث ایجاد یا پیشرفت سرطان معده نمی شود مگر اینکه بیمار  پیش از جراحی اسلیو، ضایعه سرطانی در معده یا عامل مستعد کننده دیگری  در معده خود  اشته باشد که پس از عمل نیز تشخیص داده نشده باقی بماند و به پیشرفت خود ادامه دهد. علاوه بر این، اسلیو به دلیل کاهش قابل توجه وزن باعث پیشگیری از بروز خیلی از سرطان ها از جمله سرطان تخمدان نیز می شود.

 

 

 

جراح لاغری در تهران

 

جراح لاغری در تهران قبل از هر اقدامی برای جراحی لاغری در ابتدا باید ، به شرایط روحی و جسمی بیماربیشتر توجه کند  و با بررسی وضعیت سلامت فرد با تجویز آزمایشات لازمه ، اقدام به عمل جراحی لاغری  برای فرد کند.

 

جراح لاغری در تهران باید تخصص لازم ، تجربه ی کافی ، خلاقیت ، دانش ،مهارت لازم  استفاده از روش های روز پزشکی دنیا ، استفاده از ابزار و تجهیزات پزشکی مدرن  ، به کارگیری روش های نوین و کم عارضه را داشته باشد.

 

انتخاب بهترین جراح لاغری در تهران

برای انتخاب بهترین جراح لاغری در تهران باید قبل از هر کاری  به سایت های معتبر پزشکی مراجعه کنید ، نمونه عمل های انجام شده را با مقایسه تصاویر قبل و بعد از جراحی ، بررسی کنید و با مشاهده سوابق ، تحصیلات و اطلاعات ارائه شده در سایت مورد نظر تا حدودی اطلاعات لازمه را برای بهترین انتخاب کسب کنید.

 

با آگاهی از میزان رضایت دوستان و آشنایانی از جراح لاغری  مورد نظر اطلاعات لازم را به دست آورید و با دید بازتری در این خصوص تصمیم گیری کرد ودر نهایت بهترین جراح لاغری در تهران را انتخاب کنید.

 

 

 

 

http://dr-heidari.ir

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

بهترین دکتر بینی در تهران

بهترین دکتر جراح بینی در تهران به طور یقین به شما کمک می کند تا بعد از جراحی یک بینی زیبا داشته باشید . باید دقت کنید که بهترین دکتر بینی درتهران را انتخاب کنید که دارای  تجربه، دانش و مهارت کافی دراین زمینه باشد  تا بتواند شما را به یک نتیجه مطلوب و رضایت بخش نزدیک کند.

بهترین دکتر بینی در تهران

به طور طبیعی برخی افراد بینی بسیار نازیبا و بدفرمی دارند که همین امر می تواند  در چهره این افراد  تاثیر بسیار منفی  داشته باشد و با عث کاهش اعتماد به نفس آنها شود . بنابراین بهترین دکتر زیبایی بینی در تهران می تواند با اصلاح نواقص بینی باعث زیبا تر شدن چهره شما شود همین طوراعتماد به نفس شما را بالاببرد.

در سالهای اخیرمی توان گفت که از بین هر دو نفر،یک نفر بینی خود را جراحی کرده است  و کسانی هم که تاکنون این عمل زیبایی را انجام نداده اند در فکرعمل و زیباتر کردن بینی خود هستند .این امر نشان می دهد که عمل جراحی زیبایی بینی در بین افراد طرفداران زیادی دارد  و به همین علت  مردم به دنبال بهترین دکتر بینی در تهران هستند.

روش انجام عمل بینی و انتخاب بهترین دکتر بینی در تهران

برای انتخاب بهترین دکتربینی در تهران باید معیارهای خاصی رادراین باره درنظر بگیرید و این انتخاب را با دقت لازم انجام دهید. بهترین دکتر بینی در تهران باید این توانایی را داشته باشد که  بینی فرد را طوری عمل کند که متناسب با سایر اجزای صورت فرد باشد.

به عنوان مثال در افرادی که صورت و اجزای صورتشان بزرگ است نباید  بینی فرد را  خیلی کوچک  کند که با  صورت  شما تناسب نداشته باشد دکتر زیبایی بینی باید قبل از عمل یک جلسه مشاوره  برای بیمار داشته باشد واز  بیمار در مورد خواسته اش سوال کند . و توضیحات لازم را درباره این جراحی به بیمار بدهد ویا یک دکتر زیبایی بینی خوب به بیمارش بگوید که در صورت کوچکی بیش از اندازه بینی ممکن است تنفس وی دچار مشکل شود.

بهترین دکتر بینی در تهران

بهترین دکتر بینی درتهران قبل از هر اقدامی باید این دو نکته را  مد نظر قرار دهد سپس اقدام به جراحی کند یکی زیبایی بیمار و دیگری سلامتی بیمارکه بسیار مهم است.زیرا  دکتر نباید سلامتی بیمار را فدای زیبایی او کند.

درکل بهترین دکتر بینی در تهران  بین جنبه سلامتی و زیبایی باید به گونه ای عمل کند که به سلامتی فرد آسیبی نرسد وبیمار پس از جراحی از نتیجه عمل راضی باشد و بعد از مدتی تصمیم به جراحی ترمیمی بینی نگیرد که این جراحی عوارض خاص خود را دارد.

ویژگی های بهترین دکترجراح بینی در تهران   

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین دکتر جراح بینی در تهران تبحر ،تجربه و دانش کافی در این زمینه  می باشد. بهترین دکتر جراح  بینی در تهران  باید با  کمک دانش و مهارتی که در زمینه عمل بینی دارد وهمچنین با توجه به پوست و استخوان بندی بیمار بهترین جراحی را برای بیمارش انجام دهد تا بهترین نتیجه از این جراحی بدست آورد

بهترین دکترجراح بینی درتهران باید درابتدا یک جلسه مشاوره با بیمارخود داشته باشد  و شرایط و تنفس بیماررا در این جلسه معاینه کند و در مورد نحوه عمل و نتیجه حاصل از این عمل در جلسه مشاوره  توضیحات لازم را به شما بدهد .تا بیمار یک تصمیم درست در این زمینه داشته باشد.

انتخاب بهترین دکترزیبایی بینی درتهران   

بهترین دکترزیبایی بینی در تهران نقش بسیار مهمی در نتیجه جراحی بینی یک فرد خواهد داشت .برای انتخاب دکتر زیبایی بینی باید قبل ازهر کاری تحقیقات لازم  را درمورد پزشک خود انجام دهید و از تجربه و مهارت او اطمینان حاصل کنید. برای انتخاب بهترین دکتر زیبایی بینی در تهران می توانید به مطب جراح بینی رفته و با بیماران قبلی او از صحبت کنید واز نتیجه عمل بینی آنها پرس وجو کنید و رضایت آنها را در مورد نحوه عمل و نتیجه جراحی جویا شوید این کار به شما در انتخاب بهترین دکتر زیبایی بینی در تهران  بسیار کمک می کند تا جراحی بینی  موفقیت آمیزی داشته باشید.

معیار انتخاب بهترین دکتربینی در تهران

بهترین دکتر بینی درتهران باید  در ابتدا به شرایط بیمار نگاه کند و در صورتی که  بیمار شرایط  لازم رابرای جراحی داشت اقدام به این کار کند و در صورتی که عمل برای اومضرباشد .به هیچ وجه این کار را انجام ندهد.

بهترین دکتر بینی در تهران  باید در این زمینه دانش و تجربه کافی داشته باشد تا بیمار پس از جراحی دچارعوارضی مانند مشکلات تنفسی یا دیگرمسائل نشوند .

داشتن دانش و تجربه کافی پزشک سبب می شود علاوه بر اینکه بیمار پس از عمل از ظاهر خود راضی باشد،در سلامتی و تنفس فرد مشکلی ایجاد نشود و به بیمار آسیبی نرسد.

دکتر شما باید صبر و حوصله لازم را داشته باشد و معایب و مزایای عمل و نحوه عمل را در جلسه مشاوره برای بیمار توضیح دهد  وبه سوالات بیمار با صبر و حوصله جواب دهد.

بهترین دکتر بینی در تهران

دکتر شما آزمایش های لازم را قبل از جراحی برای شما تجویز می کند تا بعد از اطمینان از وضعیت جسمی بیمارو با توجه به وضعیت او بهترین تصمیم را برای عمل بینی انجام دهد

بهترین دکتر بینی در تهران درهنگام عمل  به تناسب بینی بیمار با سایر اجزای صورت توجه می کند وبا توجه به زاویه بین لب و بینی این عمل را انجام می دهد که بعد از جراحی  باعث افزایش زیبایی بینی و چهره فرد شود. وهمچنین توجه به استانداردهای زیبایی

نکاتی که درانتخاب بهترین جراح بینی در تهران باید توجه کنید.

در انتخاب بهترین دکتر بینی در تهران به این نکته توجه کنید که برای جراحی بینی  بهتر است جراحی را انتخاب کنید که در شهر خود شما باشد تا حمل و نقل برای شما آسان تر شده باشد ولی این موضوع را نیز در نظر بگیرید که اگر جراح بینی مهارت و تجربه ی لازم را نداشته باشد عوارض زیادی برای شما به وجود می آید.

بنابراین در انتخاب بهترین دکتر بینی در تهران به این نکته توجه کنید که  در صورتی که جراحی بینی به درستی انجام نشود  بعد از گذشت مدتی شما باید عمل ترمیمی بینی را انجام دهید که این عمل ترمیمی  هزینه بالاتر برای شما خواهد داشت  و عوارض آن نسبت به جراحی اولیه  بیشتر خواهد بود . بنابراین قبل از انجام جراحی بینی در انتخاب جراح بینی دقت لازم را داشته باشید تا بعد از جراحی دچار مشکل و عوارض بعد از عمل نشوید.

 

 

 

 

بهترین دکتر بینی در تهران کیست

برای تشخیص بهترین دکتر بینی در تهران بهتر است شما با مراجعه به مطب پزشک و با دیدن نمونه کارهای بینی  تشخیص دهید که متناسب باسلیقه‌ی شما است یا خیر ؟

از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از پزشک خود  انتظارات منطقی از نتیجه جراحی بینی داشته باشید البته یک جراح خوب باید از نتیجه جراحی  به شما اطمینان دهد تا بیمار دچار استرس و نگرانی از نتیجه جراحی نشود هر چه همکاری بین جراح بینی و بیمار بیشتر باشد منجر به موفقیت بیشتر در جراحی می‌شود .

بهترین جراح  بینی در تهران علاوه بر مهارت و تخصص‌های لازم باید به هنگام مشاوره بدون در نظر گرفتن منافع خود بتواند به‌خوبی مشاوره دهد و یک دیدگاه کلی  از نتایج به فرد متقاضی بدهد تا به‌خوبی بتواند تصمیم‌گیری کند.

پس دقت داشته باشید برای رسیدن به نتیجه دلخواه جراحی عمل بینی خود را به جراحی بسپارید که از موفقیت نتیجه خیالتان راحت باشد.

 

 

بهترین دکتر بینی در تهران

 

 

جراحی بینی

 

جراحی بینی تنها یک عمل زیبایی محسوب نمی شود  اگرچه بیشتر افراد جهت زیبایی اقدام به عمل بینی خود می‌کنند به ‌طورکلی عمل بینی روی صورت و مجاری تنفسی یک شخص انجام می شود و قبل از شروع فرایند جراحی باید به‌درستی بررسی و سنجیده شود قطعاً جراحی بینی می‌تواند زیبایی انسان‌ها را بیشتر کند.

 

https://drbayatshahbazi.clinic

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

لیفت صورت

لیفت صورت

لیفت صورت از روشهای جوانسازی پوست در افراد می باشد اگر شما قصد دارید پوستی زیبا و درخشان داشته باشید می‌توانید برای دستیابی به ظاهری طبیعی وجوانسازی پوست بدون انجام عمل جراحی روش‌های درمانی مانند لیفت را بدون جراحی بنا به توصیه پزشکان خود انجام دهید.

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت لیفت  کشیدن پوست بدون عمل جراحی است که انجام این روش‌ها سریع است و احتمال بازگشت دراین روشها بسیار کم است.

همان گونه که می دانید با افزایش سن پوست افراد در زمان طولانی مدت دچار افتادگی می شود و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و پوست دیگر قادر نیست به اندازه و شکل سابق خود بازگردد.

چه کسانی می توانند لیفت صورت انجام دهند

-افرادی که در نواحی متعدد پوست صورت خود دچار شلی وافتادگی پوست هستند.
-افراد ی که بیماری خاصی در بدن خود ندارند می توانند لیفت انجام دهند.

انواع لیفت صورت

روشهای جوانسازی صورت به روش لیفت معمولا در افراد به دو صورت لیفت صورت با جراحی و لیفت صورت بدون جراحی انجام می شود روشهای لیفت صورت بدون جراحی که بیشتر شامل تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیفت  با دستگاه آر.اف لیفت با نخ وهایفوتراپی می باشد در بین افراد طرفداران بیشتری دارد.کلیه این روش ها به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود.

مراقبت‌های بعد از عمل لیفت صورت

– تا چند روز بعد از عمل لیفت  فعالیت‌های خود را کم کرده و استراحت نمایید.
– در موقع خوابیدن، سعی کنید سرتان بالاتر از بدن شما قرار بگیرد این کار باعث کاهش تورم و کبودی در فرد می شود.
– قرار گرفتن کمپرس سرد روی محل عمل، باعث کاهش تورم و خونریزی در فرد می شود.
– تا چند هفته پس از لیفت ممکن است احساس کشیدگی پوست صورت را داشته باشید که به مرور زمان برطرف خواهد شد.
– کم حسی و یا بی حسی لاله گوش تا چند هفته بعد از جراحی لیفتینگ صورت طبیعی است.
– بعد از عمل لیفت تجویز آنتی بیوتیک مرتب آنها را مصرف کنید.
– تا مدتی بعد از عمل لیفت از مصرف آسپیرین و برخی از داروهای ضدالتهابی و استعمال دخانیات پرهیز کنید.

 

 

لیفت صورت بدون جراحی

روش های مختلفی برای لیفت  بدون جراحی در سالهای اخیر وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یک عمل جراحی بسیار ظریف است که پوست صورت افتاده به آرامی به کمک نخ های مخصوص کشیده می شود تا پوست هموارتر و جوان‌تر به نظر برسد. لیفت با نخ یک جایگزین مناسب و کم تهاجمی نسبت به عمل جراحی لیفت  برای جوان‌سازی صورت است این روش بدون خطرات احتمالی و بستری شدن پس از عمل برای فرد انجام می شود.

لیفت صورت با نخ

این روش درمانی نیازبه دوره ی نقاهت خاصی ندارد و بیمار بعد از دو روز می تواند به کارهای روزانه خود باز گردد دوره ی نقاهت حدودا دو روز است و پس از دوهفته بافت های نرم پوست صورت بهبود یافته وهیچ نشانه ای از انجام این روش پدیدار نخواهد بود ، این روش بدون برش بزرگ انجام می شود و جای بخیه در صورت باقی نخواهد ماند .

هایفوتراپی

در روش های هایفوتراپی که جدیدترین روش لیفت  است تاثیر این روش برای لیفت صورت قابل مقایسه با روشهای جراحی است. زیرا امواج اولتراسوند بدون ایجاد ضایعه یا زخمی در سطح پوست به عمق چند میلی متری پوست نفوذ می کنند و با حرارت حاصله در عمق پوست وسطح عضلات باعث تحریک کلاژن سازی در پوست فرد خواهد شد.

پس می توان گفت که هایفوتراپی از تکنیک هایی است که علاوه بر جراحی می تواند به صورت واضح و دائمی منجر به کاهش افتادگی پوست گردد.

هایفوتراپی برای تمام انواع پوست ها انجام می شود، این روش جوانسازی پوست طی یک جلسه45 دقیقه ای برای فرد انجام می شود و به محض اتمام کار شما می توانید کشیدگی حاصل از این روش را در پوست خود ببینید،سه ماه بعد از درمان نتیجه حاصل از این روش به طور کامل مشخص می شود.

تاثیر لیفت با هایفو دو سال ماندگاری دارد .این روش هیچ عارضه ای برای فرد ندارد ونیاز به هیچگونه مراقبتی پس از درمان ندارد.
درمان هایفوتراپی اولتراسوند متمرکز شده با شدت بالا، تکنیک نوینی است که برای لیفت  و سفت کردن پوست به کار برده می‌شود.

لیزر RF فراکشنال

در بین روش های جوانسازی  با لیفت این روش یکی از جدید ترین وموثرترین روشهای لیفت  است.تاثیر این روش درمانی به قدری بالا است که می توان گفت که این روش جایگزین لیفت به روش جراحی است .این روش به فاصله های یک ماهه وتا سه جلسه برای فرد انجام می شود.البته ممکن است تعداد جلسات برحسب شرایط بیمار وتشخیص پزشک افزایش یابد.

این دستگاه جوانسازی در رفع چین وچروک، لیفتیت قابل توجه، رفع قرمزی پوست،رفع منافذ باز،درمان جوش واز بین بردن جای جوش وجوانسازی کاربرد فراوانی دارد. RF فرکشنال در بیشتر افراد با بی حسی موضعی انجام می شود تا فرد حین وپس از انجام آن هیچ دردی نداشته باشد. این روش، بعد ازانجام آن بهبودی سریع انجام می شود. بعد از RF فرکشنال مراقبت خاصی لازم نیست،البته استفاده از کرم ضد آفتاب نباید فراموش شود.

 

 

افراد مناسب لیفت صورت با جراحی

مناسب ترین کاندیدا برای جراحی لیفت  بیشتر افرادی هستند که سن آنها بالای 35 سال است و دچار افتادگی و آویزانی پوست صورت شده اند. ممکن است در سنین پایین نیز پوست صورت افراد به هر دلیلی دچار حالت افتاده و شلی پوست شود که با تایید پزشک می توان عمل لیفت با جراحی را انجام داد.

بطور کلی کاندیدای این عمل افراد میانسالی می باشند که افزایش سن موجب افتادگی و آویزانی پوست صورت آنها شده است.

 

https://drhessami.com

 

  • dr-heidari mahdi
  • ۰
  • ۰

عمل پروتز سینه

جراحی زیبایی

عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه ، ایمپلنت سینه یا Augmentation Mammoplasty، به‌ معنای بازسازی سینه از طریق افزایش حجم آن است که از جمله پرطرفدارترین عمل‌های جراحی زیبایی است که سال ‌هاست زنان زیادی در سر تا سر جهان به آن تن داده‌اند.

از عمل پروتز سینه جهت ایجاد سینه‌ های بزرگ ‌تر و حجیم‌ تر یا جایگزینیِ حجمی از سینه که در حین شیردهی، حاملگی، کاهش وزن و سوء تغذیه یا عواملی مثل سرطان یا ضربه از بین رفته، استفاده می ‌کنند.

 

عمل جراحی پروتز سینه چیست؟

بزرگ کردن سینه به ‌وسیله ‌ی جراحی، یک عمل زیبایی ایمن و با حداقل تهاجم است که در پروسه‌ای یک تا دو ساعته تحت بیهوشی عمومی انجام می‌ شود.

با این ‌همه به توصیه‌ ی پزشکان متخصص، پیش از مهیاشدن برای انجام این عمل جراحی بهتر است فرد متقاضی در یک جلسه مشاوره به همراه پزشک جراحش شرکت کند و مواردی همچون روش ‌های مختلف بزرگ کردن سینه و اندازه و نوع پروتز براساس شکل بدن فرد مشخص شود.

انتخاب عمل پروتز سینه معمولا با توجه به پهنای سینه، ارزیابی پوشش نسج نرم سینه و بافت سینه صورت می‌ گیرد. برخی از افرادی که به‌ دلیل بیماری یا موارد دیگر مجبور به عمل پروتز سینه هستند، ممکن است از این عمل حس خوبی نداشته باشند و تصور کنند که شکل طبیعی بدن‌ شان را از دست می‌ دهند. اما معمولا با گذشت زمان و بعد از انجام عمل احساس بهتری نسبت به این تغییرات پیدا می‌ کنند.

در عمل پروتز سینه پزشک جراح برای وارد کردن پروتز برش‌ها را در سه محل متفاوت، یعنی زیربغل، هاله دور سینه (بافت اطراف نوک پستان)، دور ناف یا چین زیر سینه ایجاد می ‌کند.

سپس پروتز را پس از ایجاد برش از بالا یا پایین عضله‌ی دیواره‌ی قفسه سینه وارد بدن می ‌کند. بدن پروتز را در جای واردشده نگه می‌ دارد و از جا به ‌جا شدن آن زیر پوست جلوگیری می‌ کند. پزشک جراح، برش را پس از قرار دادن پروتز در جای مناسب می ‌بندد و بخیه می ‌زند.

 

انواع پروتز سینه از لحاظ میزان برجستگی:

براساس میزان برجستگی، پروتزهای سینه سه نوع هستند:

  • Low profile یا پروتز با برجستگی کم
  • High Profile یا پروتز با برجستگی زیاد
  • Ultra high profile یا پروتز سینه با برجستگی خیلی زیاد

 

 

انواع پروتز سینه از لحاظ شکل ظاهری ؛ پروتزهای سینه به دو نوع کلی تقسیم می ‌شوند:

 

۱- پروتز سینه گرد (ROUND):

پروتز سینه «گرد» برای افرادی که دوست دارند سینه‌ هایشان برجسته ‌تر به‌ نظر برسد، مناسب هستند. از سوی دیگر کسانی که می ‌خواهند پروتز سینه بافت نرم و خوش‌ فرمی داشته باشد معمولا این پروتزهای گرد را انتخاب می‌ کنند.

 

 

٢- پروتز سینه اشکی (آناتومیکال یا قطره‌ اشکی):

پروتز سینه «قطره‌اشکی» به درد آن‌ دسته از افرادی می‌ خورد که تمایل دارند پروتز سینه‌ شان نمای طبیعی ‌تری داشته باشد. علاوه ‌بر این کسانی که بافت سینه‌ی آن ها خیلی کم است یا اصلا بافت پستان ندارند، افرادی که سینه ‌های تخت و بدون شکل دارند و نیز خانم‌ هایی که پوشش بافت نرم سینه‌ شان خیلی کم است، دچار عدم تقارن در سینه‌ها یا نقص ظاهری سینه هستند، برای ظاهر طبیعی‌ تر بهتر است از پروتز سینه قطره‌ اشکی استفاده کنند.

 

 

 

 

 

Breast Prosthesis

 

 

 

 

انواع پروتز سینه از لحاظ جنس و مواد تشکیل ‌دهنده:

پروتزهای سینه از سه جنس تولید می‌ شوند که تفاوت چندانی از نظر کیفی ندارند اما از نظر هزینه‌ی عمل، احساس راحتی با آن و جای شکاف با هم تفاوت دارند و بنابر شرایط بیمار پزشک یکی از آن ها را انتخاب می ‌کند: پروتز سینه سیلیکونی که ژل مانند است، پروتز سینه «آب نمکی»، و پروتز سینه ثابت یا «Gummy Bear» که در واقع نسل پنجم پروتزهای سینه هستند.

 

۱-پروتز سینه آب ‌نمکی:

پروتزهای سینه آب ‌نمکی گرد هستند و با آب‌نمک استریل یا سالین پر شده‌اند. پروتز سینه آب‌ نمکی دارای جداره ‌ای سیلیکونی و غیرقابل نفوذ هستند، از پروتز‌های سیلیکونی سفت ‌تر هستند، در صورت پاره ‌شدن تخت و صاف می ‌شود و مایع درون آن ها طی فرایندی طبیعی جذب بدن می‌ شود چون این مایع به ‌طور طبیعی در بدن وجود دارد، پس مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی‌ کند.

نکته‌ ی دیگر این که استفاده از پروتزهای سالین یا آب ‌نمکی برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌ شود.

 

 

 

 

 

Breast Prosthesis

 

 

 

 

۲- پروتز سینه سیلیکونی:

پروتز سینه سیلیکونی از ترکیبات مختلف سیلیکون ساخته شده‌اند و شبیه ژل چسبنده هستند. با توجه به امنیت بیشتر این پروتزها، به ‌نظر می ‌رسد که انتخاب نخست خانم‌ ها برای پروتز سینه، پروتزهای سیلیکونی هستند.

دلیل این امر شبیه ‌تر بودن آن ها به بافت سینه است. علاوه بر این در صورت صدمه دیدن این پروتزها از بین نمی‌ روند و ژل ‌های درون پروتز به فضای اطراف یا لایه‌های دیگر پروتز وارد می‌ شوند.

درصورتی‌ که از پروتز سینه سیلیکونی استفاده کرده‌ اید، معاینه‌ی منظم توسط پزشک امری ضروری است. حداقل سن برای استفاده از پروتزهای سینه سیلیکونی ۲۲ سال است.

آن‌ دسته از افرادی که جراحی پروتز سیلیکونی داشته‌ اند لازم است که سه سال بعد از عمل جراحی، MRI انجام دهند. بعد از آن هر دو سال یک ‌بار لازم است برای بررسی پارگی بی ‌صدای پروتزهای سیلیکونی MRI انجام شود.

 

 

۳- پروتزهای سینه ثابت یا GUMMY BEAR:

درصورتی‌ که پروتزهای سینه Gummy Bear پاره شوند، به هیچ عنوان دچار تغییرات ظاهری نخواهند شد و از این جهت به آن ها پروتزهای ثابت می ‌گویند.

این پروتزها در بدن به‌ جای گرد بودن، دارای شکل هستند و در قسمت پایین از برجستگی بیشتری برخوردارند. تراکم سیلیکون در این نوع از پروتزها بالاست و درنتیجه سفت‌ تر هستند و به همین دلیل آسیب ‌دیدگی در آن ها کمتر است. بزرگ‌ ترین عیب پروتزهای ثابت این است که برای قرار دادن این پروتزها نسبت به انواع دیگر باید برش‌های بیشتری در پوست ایجاد شود.

 

پروتز خارجی سینه:

اگر قصد انجام عمل جراحی و استفاده از پروتزهای سینه داخلی را ندارید، یک راه‌حل دیگر استفاده از پروتزهای سینه خارجی است که نیازی به عمل جراحی ندارند.

اگر چه در برخی موارد پروتز سینه خارجی سبب حساسیت پوستی، خارش، تعریق و احساس گرما می‌ شود و احتمال افتادن و جدا شدن این پروتزهای سینه هم وجود دارد. با این ‌همه استفاده از پروتز سینه خارجی سریع ‌ترین روش برای بزرگ کردن و پُر کردن فضای خارجی سینه است.

 

 

 

رنگ پروتز سینه:

از جمله دغدغه‌ های افرادی که قصد انجام عمل جراحی پروتز سینه را دارند این است که رنگ پروتزهای سینه مصنوعی تا حد ممکن به رنگ طبیعی پوست ‌شان نزدیک باشد.

اگر چه تولید‌ کنندگان پروتز تمام تلاش خود را برای ساخت پروتزهای نزدیک به رنگ پوست انجام می ‌دهند و حتی تهیه‌ی پروتز سفارشی به درخواست مشتری را هم در دستور کار خود قرار داده‌اند، با این‌ همه معمولا اندکی تفاوت رنگ میان پوست طبیعی بدن و پوسته پروتزهای سینه وجود دارد.

 

 

چند نوع برش برای انجام عمل پروتز سینه وجود دارد؟

  • برش در چین زیر سینه
  • برش در اطراف هاله
  • برش زیر بغل
  • برش دور ناف که در موارد خاص انجام می ‌شود.

https://dr-najafbeygi.com

  • dr-heidari mahdi