دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

  • ۰
  • ۰

لیفت صورت

لیفت صورت

لیفت صورت از روشهای جوانسازی پوست در افراد می باشد اگر شما قصد دارید پوستی زیبا و درخشان داشته باشید می‌توانید برای دستیابی به ظاهری طبیعی وجوانسازی پوست بدون انجام عمل جراحی روش‌های درمانی مانند لیفت را بدون جراحی بنا به توصیه پزشکان خود انجام دهید.

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت لیفت  کشیدن پوست بدون عمل جراحی است که انجام این روش‌ها سریع است و احتمال بازگشت دراین روشها بسیار کم است.

همان گونه که می دانید با افزایش سن پوست افراد در زمان طولانی مدت دچار افتادگی می شود و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و پوست دیگر قادر نیست به اندازه و شکل سابق خود بازگردد.

چه کسانی می توانند لیفت صورت انجام دهند

-افرادی که در نواحی متعدد پوست صورت خود دچار شلی وافتادگی پوست هستند.
-افراد ی که بیماری خاصی در بدن خود ندارند می توانند لیفت انجام دهند.

انواع لیفت صورت

روشهای جوانسازی صورت به روش لیفت معمولا در افراد به دو صورت لیفت صورت با جراحی و لیفت صورت بدون جراحی انجام می شود روشهای لیفت صورت بدون جراحی که بیشتر شامل تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، لیفت  با دستگاه آر.اف لیفت با نخ وهایفوتراپی می باشد در بین افراد طرفداران بیشتری دارد.کلیه این روش ها به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود.

مراقبت‌های بعد از عمل لیفت صورت

– تا چند روز بعد از عمل لیفت  فعالیت‌های خود را کم کرده و استراحت نمایید.
– در موقع خوابیدن، سعی کنید سرتان بالاتر از بدن شما قرار بگیرد این کار باعث کاهش تورم و کبودی در فرد می شود.
– قرار گرفتن کمپرس سرد روی محل عمل، باعث کاهش تورم و خونریزی در فرد می شود.
– تا چند هفته پس از لیفت ممکن است احساس کشیدگی پوست صورت را داشته باشید که به مرور زمان برطرف خواهد شد.
– کم حسی و یا بی حسی لاله گوش تا چند هفته بعد از جراحی لیفتینگ صورت طبیعی است.
– بعد از عمل لیفت تجویز آنتی بیوتیک مرتب آنها را مصرف کنید.
– تا مدتی بعد از عمل لیفت از مصرف آسپیرین و برخی از داروهای ضدالتهابی و استعمال دخانیات پرهیز کنید.

 

 

لیفت صورت بدون جراحی

روش های مختلفی برای لیفت  بدون جراحی در سالهای اخیر وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ یک عمل جراحی بسیار ظریف است که پوست صورت افتاده به آرامی به کمک نخ های مخصوص کشیده می شود تا پوست هموارتر و جوان‌تر به نظر برسد. لیفت با نخ یک جایگزین مناسب و کم تهاجمی نسبت به عمل جراحی لیفت  برای جوان‌سازی صورت است این روش بدون خطرات احتمالی و بستری شدن پس از عمل برای فرد انجام می شود.

لیفت صورت با نخ

این روش درمانی نیازبه دوره ی نقاهت خاصی ندارد و بیمار بعد از دو روز می تواند به کارهای روزانه خود باز گردد دوره ی نقاهت حدودا دو روز است و پس از دوهفته بافت های نرم پوست صورت بهبود یافته وهیچ نشانه ای از انجام این روش پدیدار نخواهد بود ، این روش بدون برش بزرگ انجام می شود و جای بخیه در صورت باقی نخواهد ماند .

هایفوتراپی

در روش های هایفوتراپی که جدیدترین روش لیفت  است تاثیر این روش برای لیفت صورت قابل مقایسه با روشهای جراحی است. زیرا امواج اولتراسوند بدون ایجاد ضایعه یا زخمی در سطح پوست به عمق چند میلی متری پوست نفوذ می کنند و با حرارت حاصله در عمق پوست وسطح عضلات باعث تحریک کلاژن سازی در پوست فرد خواهد شد.

پس می توان گفت که هایفوتراپی از تکنیک هایی است که علاوه بر جراحی می تواند به صورت واضح و دائمی منجر به کاهش افتادگی پوست گردد.

هایفوتراپی برای تمام انواع پوست ها انجام می شود، این روش جوانسازی پوست طی یک جلسه45 دقیقه ای برای فرد انجام می شود و به محض اتمام کار شما می توانید کشیدگی حاصل از این روش را در پوست خود ببینید،سه ماه بعد از درمان نتیجه حاصل از این روش به طور کامل مشخص می شود.

تاثیر لیفت با هایفو دو سال ماندگاری دارد .این روش هیچ عارضه ای برای فرد ندارد ونیاز به هیچگونه مراقبتی پس از درمان ندارد.
درمان هایفوتراپی اولتراسوند متمرکز شده با شدت بالا، تکنیک نوینی است که برای لیفت  و سفت کردن پوست به کار برده می‌شود.

لیزر RF فراکشنال

در بین روش های جوانسازی  با لیفت این روش یکی از جدید ترین وموثرترین روشهای لیفت  است.تاثیر این روش درمانی به قدری بالا است که می توان گفت که این روش جایگزین لیفت به روش جراحی است .این روش به فاصله های یک ماهه وتا سه جلسه برای فرد انجام می شود.البته ممکن است تعداد جلسات برحسب شرایط بیمار وتشخیص پزشک افزایش یابد.

این دستگاه جوانسازی در رفع چین وچروک، لیفتیت قابل توجه، رفع قرمزی پوست،رفع منافذ باز،درمان جوش واز بین بردن جای جوش وجوانسازی کاربرد فراوانی دارد. RF فرکشنال در بیشتر افراد با بی حسی موضعی انجام می شود تا فرد حین وپس از انجام آن هیچ دردی نداشته باشد. این روش، بعد ازانجام آن بهبودی سریع انجام می شود. بعد از RF فرکشنال مراقبت خاصی لازم نیست،البته استفاده از کرم ضد آفتاب نباید فراموش شود.

 

 

افراد مناسب لیفت صورت با جراحی

مناسب ترین کاندیدا برای جراحی لیفت  بیشتر افرادی هستند که سن آنها بالای 35 سال است و دچار افتادگی و آویزانی پوست صورت شده اند. ممکن است در سنین پایین نیز پوست صورت افراد به هر دلیلی دچار حالت افتاده و شلی پوست شود که با تایید پزشک می توان عمل لیفت با جراحی را انجام داد.

بطور کلی کاندیدای این عمل افراد میانسالی می باشند که افزایش سن موجب افتادگی و آویزانی پوست صورت آنها شده است.

 

https://drhessami.com

 

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • dr-heidari mahdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی