دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی گوش به منظور رفع مشکلات ظاهری گوش صورت می گیرد، تا ظاهر زیبایی در گوش ایجاد شود .هر روزه بسیاری از افراد با استفاده از جراحی های مختلف زیبایی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده  و از زندگی خود لذت خواهند برد .

جراحی زیبایی گوش

اطلاعات مربوط به اصلاح مشکلات ظاهری لالۀ گوش بوسیلۀ عمل جراحی پلاستیک که به آن اتوپلاستی گفته میشود فقط برای اینکه نسسبت به این جراحی آگاهی داشته باشید ارائه شده است . بدیهی است جزئیات بیشتر و میزان سودمندی جراحی زیبایی گوش‌ برای شما مواردی هستند که میتوانید حضورا با پزشک مورد نظر خود در مان بگذارید.

مزایای جراحی زیبایی گوشجراحی زیبایی گوش مزایای بسیاری دارد با انجام این جراحی می توان بسیاری از نقص های گوش را برطرف کرد و ظاهر زیبایی را در گوش ایجاد نمود، جراحی زیبایی گوش یک جراحی ایمن می باشد که خطری در این جراحی بیمار را تهدید نمی کند.

برخی از افراد که خواستار جراحی زیبایی گوش هستند نگران جای برش های ایجاد شده در این جراحی می باشند، برش های ایجاد شده در جراحی زیبایی گوش‌ خیلی عمیق نبوده و به وضوح دیده نمی شود، این برش ها در نواحی ایجاد می شود که زیاد قابل مشاهده نمی باشد پس نگرانی در این باره بی مورد می باشد .

کاندیدای مناسب برای عمل جراحی زیبایی گوش

گوش‌ها یکی از اعضای بدن هستند که افراد نمی‌توانند آن‌ها ا از دیگران پنهان کنند . برخی از خام ها و آقایان با داشتن موی بلند میتوانند ظاهر گوش خود را بپوشانند، اما این موضوع نیز یک مسئله موقتی است. جراحی اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش ، می‌تواند توسط بسیاری از این افراد برای برطرف کردن مشکلات گوش استفاده شود .

بیمارانی که از ظاهر، اندازه  یا برآمدگی گوش‌های خود ناراضی هستند، می‌توانند با استفاده از جراحی زیبایی گوش ، ظاهر گوش خود را تغییر دهند و به ظاهری که خودشان میخواهند تبدیل کنند.

بچه هایی که به‌طور مداوم توسط همکلاسی‌های خود مورد تمسخر قرار میگیرند، بزرگسالانی که با مشکلات عدم اعتمادبه‌نفس به علت گوش‌های خود مواجه هستند، یا کسانی که از آسیب‌های واردشده به گوش‌های خود رنج می‌برند، مثال‌هایی اندک از افرادی هستند که می‌توانند از جراحی زیبایی گوش برای رفع این مشکل استفاده کنند .

کاندیدای مناسب برای عمل جراحی زیبایی گوش

از سوی دیگر، برخی کودکان با نارسایی‌های جدی در گوش خود به‌ صورت مادرزادی متولد می‌شوند و به همین علت می‌توانند مناسب‌ترین افراد برای انجام عمل جراحی اتوپلاستی تجدید ساختار گوش باشند. اگر شما تصور می‌کنید گزینه خوبی برای انجام این جراحی زیبایی گوش هستید، اطلاعات زیر می‌توانند به شما برای اتخاذ تصمیم مناسب در این رابطه کمک کنند.

منبع:دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک

  • ۹۷/۰۸/۱۹
  • dr-heidari mahdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی