دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

  • ۰
  • ۰

بهترین متخصص تغذیه چه کسی است؟

داشتنن تغذیه مناسب برای برخوردار شدن از جسم و روان سالم از ضروریات زندگی هر فرد می باشد .ولی متاسفانه همه افرد دانش کافی در جهت  داشتن تغذیه سالم را ندارند.برای اینکار باید نزد بهترین متخصص تغذیه بروند تا شما را در رسیدن به تغذیه مناسب یاری دهند.

بهترین متخصص تغذیه فردی است که در زمینه تغذیه و رژیم غذایی تخصص لازم را دارد. دکتر سید علی کشاورز ، در انتخاب غذای مناسب و تنظیم برنامه غذایی سالم به شما کمک می کند و همچنین برای بیماران ،رژیم غذایی مناسب تدوین می کند و توصیه های غذایی لازم را به بیماران ارائه می کند.

 

بهترین متخصص تغذیه
Best Dietitian1

 

 

بهترین متخصص تغذیه عادات غذایی فرد را بررسی کرده وغذاهایی را که برای بیمارلازم است را توصیه می کند و عادات غذایی صحیح را به مراجعان آموزش می دهد و تاثیر برنامه را پیگیری می کند تا مطمئن شود برنامه غذایی داده شده موثر بوده و از نتیجه آن گزارشی تهیه می کند و روند درمان را ثبت می کند.

 

افراد بیمارتحت نظر بهترین متخصص تغذیه  قرارمی گیرند تا به کمک ایشان  برنامه غذایی مناسب ، با توجه به شرایط ویژه ای که دارند انتخاب کنند تا روند درمانشان تسریع شود. از بیمارانی که به این متخصصین مراجعه می کنند می توان به بیماران دیابتی، بیماران کلیوی ، بیماران گوارشی و کبدی ، بیماران قلبی وبیماران سرطانی که در دوره شیمی درمانی یا رادیوتراپی قرار دارند و خیلی از بیماریهای دیگر که نیاز به تغذیه مناسب در بهبود یا کنترل بیماری دارند می توان اشاره کرد.

 

روش درمانی بهترین متخصص تغذیه

 

در اولین جلسه مشاوره ، بهترین متخصص تغذیه ،سوالاتی درزمینه  تغذیه بیمار در حال حاضر و میزان فعالیت و تحرک بدنی بیمار و به طور کلی سبک زندگی بیمار می پرسد .بهترین متخصص تغذیه می تواند با بدست آوردن این اطلاعات برنامه مفیدتر و بهتری را برای بیمار تنظیم کند.همچنین بهترین متخصص تغذیه  در صورت لزوم  آزمایشاتی  را برای بیمار می نویسد که در جلسه بعد نتایج هماتولوژی و بیوشیمایی بیماررا ببیند.

 

بهترین متخصص تغذیه ، پس از دریافت اطلاعات لازم از بیمار و دیدن نتایج آزمایشات ، توصیه های غذایی که فرد باید برای بهبودی رعایت کند ،به صورت مکتوب در اختیار بیمار می گذارد  و از بیمار می خواهد که برای حاصل شدن بهبودی از آن برنامه غذایی پیروی کند.در جلسه بعدی که بهترین متخصص تغذیه بیمار را ویزیت می کند ، روند پیشرفت بهبودی فرد را بررسی می کند و طبق نتیجه بدست آمده  برای ادامه رژیم و چگونگی آن تصمیم گیری می کند.

 

هدف اصلی بهترین متخصص تغذیه این است که دانش خود را در اختیار فرد بگذارد تا فرد قادر باشد در انتخاب تغذیه خود بهترین تصمیم را بگیرد.

 

متخصص تغذیه
Best Dietitian2

 

زندگی مدرن امروزی و کم تحرکی ،لزوم داشتن رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامتیمان بیش از پیش ضرورت می یابد.

آمار نشان می دهد که مردم ایران  مواد غذایی مضری مانند قند ،نمک ، چربی و … را بیشتر از نسبت استاندارد جهانی مصرف می کنند که نتیجه آن  مشکلاتی مانند فشار خون و یا چاقی و … می باشد. دارا بودن از وزن ایده آل سبب می شود  افراد از بسیاری از بیماری ها مصون بمانند.

 

رژیم درمان

رژیم غذایی مجموعه غذاهایی است که یک فرد مصرف می کند. رژیم غذایی هر فرد می تواند  بر حسب بیماری وسن و شریط خاص هر فرد متفاوت باشد که این تفاوت را بهترین متخصص تغذیه تعیین می کند که این کار رژیم درمانی نامیده می شود.

 

افرادی هستند که با هدف چاغی یا لاغری از رژیم خاصی پیروی می کنند. اینکه چه کسی باید رژیم بگیرد و چه رژیمی بگیرد توسط بهترین متخصص تغذیه و رژیم درمانی تعیین می شود .چرا که  برخی رژیم ها برای برخی افراد لازم و ضروری است و همان رژیم می تواند برای برخی دیگر بسیار خطرناک باشد.دررژیم درمانی ،بهترین متخصص تغذیه نوع مواد غذایی لازم که بیمار باید مصرف کند با توجه به شرایطش مشخص می کند.

 

بهترین متخصص تغذیه، ارزش مواد غذایی، میزان ویتامین ها، املاح و سایر مواد مفید درون خوراکی ها را تعیین  می کند  و آنها را از نظر ارزش غذایی طبقه بندی می کند تا افراد بتوانند  یک برنامه غذایی مناسب دریافت کنند.

 

 

 

Best Dietitian
Best Dietitian3

 

بهترین متخصص تغذیه در مراکز مختلفی مانند بخش های ویژه بیمارستان ها مثل ICU ، CCU بخش دیالیز، بخش های عمومی ، درمانگاه و مطب های خصوصی می تواند به فعالیت مشغول باشد . بهترین متخصص تغذیه باید از آخرین یافته های علم تغذیه مطلع باشد تا مردم با خیالی آسوده نزد او بروند و به بهبود عادت های تغذیه شان کمک شود.بهبود عادت های تغذیه با اهداف مختلفی مانند پیشگیری و یا درمان خیلی  از بیماری‌ها غیر واگیر و مزمن مانند بیماری‌های قلبی و دیابت و ….صورت می گیرد.

 

بهترین متخصص تغذیه چون بر مواردی همچون کمبود مواد مغذی و چالش های تغذیه ایی پیش روی افراد کاملا احاطه دارد ،می تواند بر مبنای علاقه وعادت های غذایی که مراجعین دارند ، رژیم خاصی را  در عین  سالم بودن  به آنان ارائه دهد و اگر بیمار در موقعیت های خاصی مانند سفر قرار گرفت و از آنجا که حفظ رژیم در مسافرت کار سختی است ، بهترین متخصص تغذیه ، راهنمایی های لازم را در این خصوص به بیمار می دهد.

 

بهترین متخصص تغذیه قادر است  علاوه بر افراد عادی ،برای بیماران خاص همچون بیماران دیابتی، بیماران قلبی و حتی خانم های باردار، رژیم غذایی مناسبی ارائه دهد. بهترین متخصص تغذیه ، انگیزه لازم برای شروع رژیم را به بیمار می دهد و تاثیر رژیم غذایی بر روی سلامتی جسمی و روحی بیمار را پیگیری می کند وهمواره تلاشش این است تا روند درمان و رژیم بیمار، بهترین نتیجه ممکن را عاید بیمار کند.

دکتر کشاورز



  • ۹۷/۱۲/۰۵
  • dr-heidari mahdi

نظرات (۱)

  • لوستر ال ای دی ریموت دار
  • مطالب خوبی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی