دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

دکتر فوق متخصص جراحی پلاستیک

جراحی سینه لیپوماتیک لیفت صورت

  • ۰
  • ۰

لیفت ران

لیفت ران


لیفت ران جهت بالا کشیدن ران های افتاده و آویزان صورت می گیرد، این جراحی بسیار مطمئن و تاثیر گذار می باشد .افزایش سن و اضافه وزن موجب افتادگی و شل شدگی پوست نواحی از بدن مانند ران می شود که می توان با جراحی لیفت ران این مشکل را برطرف ساخت.

آویزان بودن  و افتادگی لیفت ران در کاهش تناسب اندام و اعتماد بنفس افراد بسیار تاثیر گذار است ، در نتیجه جراحی لیفت ران در افرادی که با این مشکل مواجه هستند توصیه میگردد.

جراحی لیفت ران با برداشتن پوست اضافی قسمت داخلی و خارجی ران و چربی های اضافی در پاها فرم بسیار ایده آل و مناسبی  را ایجاد می نماید .

در بیشتر موارد جراحی لیفت ران  با جراحی لیپوماتیک همراه است تا چربی های اضافی از قسمت ران خارج شود و با تخلیه چربی فرم زیبا در این ناحیه ایجاد گردد.

برش در لیفت ران

در جراحی لیفت ران برشی بصورت افقی یا عمودی در ناحیه مورد نظر توسط جراح داده می شود تا پوست اضافی برداشته شود .نگرانی در رابطه با اسکار برش نداشته باشید چون بعد از مدتی محو خواهد شد .

منبع:دکتر حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • dr-heidari mahdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی